استخراج بیت کوین و محاسبه مصرف برق

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

داده ها نشان می دهد که مصرف برق استخراج‌ بیت کوین در مقایسه با بخش بازی های ویدیویی کمتر است. مصرف برق استخراج بیت کوین در حال حاضر 100 تراوات ساعت در سال است بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط Arcane Research، در حالی که مصرف انرژی استخراج بیت کوین در سال های اخیر به […]

مصرف برق استخراج‌ بیت کوین

داده ها نشان می دهد که مصرف برق استخراج‌ بیت کوین در مقایسه با بخش بازی های ویدیویی کمتر است.

مصرف برق استخراج بیت کوین در حال حاضر 100 تراوات ساعت در سال است

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط Arcane Research، در حالی که مصرف انرژی استخراج بیت کوین در سال های اخیر به طور قابل توجهی رشد کرده است، این صنعت همچنان بخش بسیار کمی از مصرف کل جهان را تشکیل می دهد. در حال حاضر، ماینرهای بیت کوین از برق با نرخی در حدود 100 تراوات ساعت در سال استفاده می کنند. این رقم حدود 0.06 درصد از کل نیازهای انرژی جهان را تشکیل می دهد که بسیار ناچیز است.

در اینجا نموداری وجود دارد که نشان می دهد چگونه استخراج بیت کوین با برخی دیگر از صنایع انرژی بر روی زمین مقایسه می شود:

مصرف برق استخراج‌ بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا می بینید، صنعت بازی های ویدیویی حدود 105 تراوات ساعت در سال برق مصرف می کند، فقط کمی بیشتر از آنچه استخراج کنندگان بیت کوین استفاده می کنند. از سوی دیگر، استخراج طلا به برق بسیار بیشتری نیاز دارد زیرا مصرف انرژی سالانه آن در حال حاضر حدود 240 تراوات ساعت است که تقریباً 2.5 برابر بیت کوین برق نیاز دارد.

این نمودار همچنین شامل داده‌های مربوط به تولید کاغذ است که به 2361 تراوات ساعت در سال نیاز دارد. 10 برابر استخراج طلا و 24 برابر مصرف برق استخراج‌ بیت کوین. این گزارش همچنین استدلال می‌کند که روش مصرف برق استخراج‌ بیت کوین با سایر صنایع انرژی‌بر متفاوت است.

مصرف کنندگان منحصر به فرد برق

پنج چیز اصلی وجود دارد که این ماینرها را به “مصرف کنندگان منحصر به فرد انرژی” تبدیل می کند. اول، حدود 80 درصد از هزینه های عملیات استخراج بیت کوین تنها از طریق مصرف برق است. این به این معنی است که ماینرها انگیزه زیادی دارند تا با کمترین میزان انرژی کار کنند یا به مناطقی بروند که قیمت‌ها پایین‌تر است.

تفاوت دوم این است که استخراج‌کنندگان می‌توانند تقریباً در هر مکانی تأسیسات خود را راه‌اندازی کنند، و بنابراین می‌توانند از منابع انرژی که توسط هیچ‌کس دیگری استفاده نمی‌شود، به دلیل محدودیت‌های موقعیت مکانی سایر صنایع، استفاده کنند.

سوم، ماینرهای بیت کوین می توانند ماشین های خود را در یک لحظه روشن یا خاموش کنند. نه فقط این، آنها حتی می توانند وات به وات مصرف خود را تنظیم کنند. این گزارش خاطرنشان می کند که این ویژگی استخراج را برای عملی به عنوان یک ابزار پاسخگویی به تقاضا برق، بسیار مناسب می کند که می تواند به بهبود استحکام شبکه های برق کمک کند.

چهارمین نکته استثنایی در مورد استخراج بیت کوین ماژولار بودن آن است. ماشین‌های AISC منفرد را می‌توان در هر مقداری در کنار هم قرار داد، بنابراین ماینرها می‌توانند امکانات خود را دقیقاً بر اساس میزان انرژی موجود افزایش دهند. این نشان می دهد که ماینرها می توانند از 100٪ انرژی اضافی حاصل از پروژه های برق استفاده کنند.

در نهایت، امکان حمل ماینرها وجود دارد. ماینرهای بیت کوین به دلیل قابل حمل بودن تنظیمات AISC می توانند به راحتی ماشین های خود را به مکان های دیگر منتقل کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx