گزارش وضعیت بازار ارزدیجیتال| پالیگان سودآورترین رمزارز بود

پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

قیمت بیت کوین صبح چهارشنبه در آسیا افزایش یافت و از مرز ۲۸۰۰۰ دلار فراتر رفت. اتریوم و اکثر ۱۰ ارز دیجیتال غیرپایدار دیگر نیز افزایش یافتند و توکن متیک پالیگان در صدر برندگان قرار گرفت. بلاک چین پالیگان نیز شاهد افزایش فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است. با کاهش فرصت‌های شغلی به کمترین میزان از ماه می ۲۰۲۱، سهام ایالات متحده کاهش یافت که نشان‌دهنده سرد شدن اقتصاد و برانگیختن نگرانی در مورد رکود پس از یک سلسله افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بود.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۸ صبح تهران ۲.۵ درصد افزایش یافت و به ۲۸۴۱۰ دلار آمریکا رسید که یک رشد ۳.۳۲ درصدی در هفته گذشته را نشان می‌دهد. ارز دیجیتال پیشرو تا اواسط صبح تقریباً ۳ درصد در معاملات آسیا افزایش یافت. اتریوم با افزایش ۵.۷ درصدی به ۱۹۰۰ دلار آمریکا رسید که یک افزایش هفتگی ۶.۵

توکن متیک پالیگان سودآورترین رمزارز در بین ۱۰ ارز دیجیتال غیرپایدار برتر از نظر ارزش بازار بود و با افزایش ۵.۸ درصدی به ۱.۱۶ دلار آمریکا رسید. بر اساس اکانت رسمی توییتر پالیگان، فروش NFTهای y00ts پالیگان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح روز سه‌شنبه بزرگترین فروش در بین تمام بلاک‌چین‌ها بود.

دوج کوین که روز سه شنبه به دنبال اقدام ایلان ماسک، یعنی تغییر نماد پرنده آبی توییتر به تصویر سگ شیبا اینو نماد دوج، افزایش یافت و با ۰.۸۹ درصد کاهش به ۰.۰۹۵۲۳ دلار آمریکا رسید. ارزش این میم توکن طی هفت روز گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار جهانی کریپتو با ۱.۴۳ درصد افزایش به ۱.۱۹ تریلیون دلار رسید در حالی که حجم کل معاملات بازار با ۱۴ درصد کاهش به ۴۲.۰۶ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx