قیمت بیت کوین | تحلیل بیت کوین | تحلیل اتریوم

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

قیمت بیت کوین برای شکست مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری تلاش کرد. BTC در زمان نگارش مقاله زیر ۱۹۰۰۰ دلار معامله می شود. افزایش نرخ بهره بانک مرکزی تا ۳.۲۵ درصد فشار فروش را افزایش داد و اکنون خطر حرکت به زیر سطح ۱۸۰۰۰ دلار وجود دارد. به طور مشابه، اکثر آلتکوین های اصلی در حال حرکت به سمت پایین تر هستند. اتریوم شتاب نزولی پیدا کرد و حتی به زیر سطح ۱۲۵۰ دلار رسید. ریپل اکنون در حال تثبیت سودهای بالاتر از سطح ۰.۴۰ دلار است. کاردانو به سمت سطح ۰.۴۳۲ دلار پایین تر می رود.

فهرست این محتوا

قیمت بیت کوین

پس از تلاش برای شکست مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری، قیمت بیت کوین به سمت نزول واکنش نشان داد. بیت کوین به شدت زیر سطح ۱۹۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. قیمت حتی به زیر منطقه حمایتی ۱۸۳۸۰ دلار رسید و منطقه ۱۸۱۵۰ دلار را آزمایش کرد. اکنون هم درحال ریزش است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته است که بالاتر از آن قیمت ممکن است تا ۱۹۵۰۰ دلار افزایش یابد.

قیمت بیت کوین

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۱۳۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۷۶۶۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می تواند به ۱۶۱۳۰ دلار برسد.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم کاهش شدیدی را از منطقه مقاومت ۱۴۱۰ دلاری آغاز کرد. اتریوم بیش از ۵ درصد کاهش یافت و زیر سطح ۱۳۰۰ دلار معامله شد. در نمودار ساعتی یک حرکت به زیر خط روند صعودی متصل به ۱۳۳۰ دلار وجود داشت و قیمت زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. منطقه ۱۲۲۰ دلاری را آزمایش کرد و در حال حاضر در حال ریزش است. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۱۵ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطح ۱۲۰۰ دلار در حال شکل گیری است.

قیمت بیت کوین

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۲۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی ۱۱۰۰ دلار است که قیمت کمتر از آن می تواند قیمت اتریوم را تا زیر ۱۰۰۰ دلار بکشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx