قیمت بیت کوین به ۲۳۳۰۰ دلار رسید، آیا روند نزولی شکسته می شود؟

بررسی بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت کوین توانسته قدرت خود را حفظ کند و شتاب خود را بالای ۲۳۰۰۰ دلار حفظ کند در هفته گذشته، و حرکت صعودی را نشان داد. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین افزایش اندکی را نشان داد، با این حال، بالاتر از سطح حمایت محلی خود ثابت مانده است.

چشم انداز تکنیکال ان نیز نشان می دهد که گاو ها کنترل را به دست گرفته است. اگر قیمت بیت کوین بتواند از مرز ۲۴۰۰۰ دلار عبور کند و برای مدت زمان قابل توجهی در آنجا معامله کند، گاوها می توانند قدرت بیشتری کسب کنند.

این ارز دیجیتال برای مدت طولانی تلاش کرده است تا بالای سطح قیمت ۲۴۰۰۰ دلار باقی بماند.

خریداران نیز به بازار بازگشتند و این به بیت کوین کمک کرد تا تز صعودی خود را ادامه دهد. با این حال همیشه این احتمال وجود دارد که بیت کوین در صورتی که برای مدت زمان کافی زیر ۲۴۰۰۰ دلار معامله شود، دوباره در نمودار خود بازگردد. در این صورت، بیت کوین ممکن است در حرکات بعدی بین ۲۲۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰ دلار حمایت پیدا کند.

"نمودار

بررسی تکنیکالی

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله ۲۳۳۰۰ دلار معامله می شد. در هفته گذشته قیمت نزدیک به ۱۱ درصد افزایش یافت که به خریداران کمک کرد تا دوباره وارد بازار شوند. به محض افزایش تقاضا، قیمت نیز افزایش یافت.

اقدام فعلی قیمت را می‌توان به عنوان یک تثبیت نیز نامید، زیرا لحظه‌ای که قیمت بیت‌کوین به مرز ۲۴۰۰۰ دلار رسید، سکه در نمودار خود بازگشت. مقاومت سربار برای BTC در ۲۴۰۰۰ دلار قرار گرفت، یک فشار بالاتر از آن تضمین می کند که BTC سقف قیمت بعدی را لمس می کند.

برای اینکه روند نزولی نامعتبر شود، BTC باید ۲۸۰۰۰ دلار را پس بگیرد. سقوط از علامت قیمت فعلی می تواند بیت کوین را به ۲۲۰۰۰ دلار و سپس به ۲۰۰۰۰ دلار بکشاند.افزایش  حجم معاملات در بیت کوین نشان دهنده افزایش فشار خرید در بازار است.

"بررسی

اندیکاتور ها

این کوین به دلیل افزایش تعداد خریداران توانسته است روند صعودی خود را حفظ کند. چشم انداز تکنیکال تصویر مشابهی را در نمودار چهار ساعته ترسیم کرد. قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش یافت زیرا  شاهد افزایش فشار خرید در بازه زمانی مشابه بود.

شاخص قدرت نسبی از نیمه خط گذشت که نشان می دهد تعداد خریداران در زمان چاپ بیشتر از فروشندگان بوده است. قیمت بیت کوین بالاتر از خط ۲۰-SMA بود که همچنین نشان داد که خریداران در حال حرکت قیمت در بازار هستند.

شاخص های اصلی بیت کوین حرکت صعودی ثابتی را نشان داده اند. به محض بازگشت خریداران، سیگنال خرید نیز ظاهر شد. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت و جهت قیمت را در بازار نشان می دهد.

MACD یک متقاطع صعودی را تجربه کرد و یک نوار سیگنال سبز کوچک را نشان داد که با سیگنال خرید گره خورده است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx