بیت کوین از سایر دارایی‌های پرخطر بهتر عمل می‌کند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 389 نفر

مایک مک گلون، استراتژیست کلان بلومبرگ، در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی، احساسات مثبت خود را نسبت به بیت کوین (BTC) ابراز کرد.

مک‌گلون در مصاحبه‌ای جدید در گزارش دیوید لین می‌گوید که با بالا رفتن سن بیت‌کوین، این دارایی پرچم‌دار ارزهای دیجیتال از اکثر دارایی‌های ریسکی بهتر عمل خواهد کرد. با این حال، این تحلیلگر بلومبرگ هشدار می دهد که قیمت BTC  ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد. مک گلون گفت:

«فکر می کنم این بحران بانکی شروع به تعریف بیت کوین و بیان ارزش آن کرده است. همانطور که می دانید آخرین بحران اقتصادی واقعاً تولد آن بود، اکنون این موضوع دارد بیت کوین را تعریف می کند.»

وی افزود:

«اما نکته کلیدی که من در کوتاه مدت نگران آن هستم، کاهش جزر و مد در تمام دارایی های ریسکی و پایین آمدن قیمت بیت کوین است. واقعیت کلیدی این است که من فکر می‌کنم این ارز دیجیتال به عملکرد بهتر از سایر ارزهای دیجیتال، به ویژه شاخص گلکسی کریپتو بلومبرگ، ادامه خواهد داد.»

شاخص گلکسی کریپتو بلومبرگ، که به صورت ماهانه متعادل و بازسازی می‌شود، از بزرگترین و نقدترین دارایی‌های دیجیتال بر اساس ارزش بازار به استثنای استیبل کوین، توکن‌های صرافی و سکه‌های حریم خصوصی تشکیل شده است.

مک گلون در مورد روند قیمت بیت کوین در آینده می گوید که علیرغم اینکه بیت کو‌ین نتوانست به هدف ۱۰۰۰۰۰ دلاری خود در رالی سال ۲۰۲۱ برسد، دارایی ارز دیجیتال پرچمدار روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت.

مک گلون اضافه کرد که:

«رسیدن [بیت کوین] به ۱۰۰۰۰۰ دلار اتفاق نیفتاد. بالاترین قیمت حدود ۷۰۰۰۰ دلار بود. و من کاملاً انتظار دارم که بیت کوین به این مسیر بازگردد. اما نمی‌دانم هنوز به کف خود رسیده است یا نه. من کاملاً انتظار دارم که این مسیر را پیش بگیرد. در حال حاضر دست اندازهایی در جاده وجود دارند، مسائل مربوط به مقررات وجود دارد. اما یک چیزی که اخیراً شاهد آن هستیم این است که بیت کوین شروع به درخشش غیرقابل تخریب کرده است.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx