رشد مثبت “نسبت نهنگ بیت کوین “

نهنگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که “نسبت نهنگ بیت کوین” اخیراً افزایش یافته است، زیرا اهرم (لوریج) در حدود بیشترین حد خود باقی مانده است.

نسبت نهنگ بیت کوین و لوریج در حال حاضر در حدود ATH هستند

همانطور که توسط یک تحلیلگر در پستی از کریپتوکوانت اشاره شده است، سرمایه گذاران بیت کوین در حال حاضر در برخی معاملات پرریسک در بازار آتی شرکت دارند.

«نسبت نهنگ صرافی» شاخصی است که نسبت بین مجموع ده ورودی اصلی به صرافی بر کل جریان های صرافی را اندازه گیری می کند.

از آنجایی که فرض می شود ده انتقال بزرگ به صرافی ها از سوی نهنگ ها صورت می گیرد، این معیار به ما می گوید که آیا نهنگ ها در حال حاضر در بازار فعال هستند یا خیر. وقتی مقدار نسبت بالا باشد، به این معنی است که نهنگ ها در حال حاضر سهم بزرگی در جریان صرافی دارند. اکنون نموداری وجود دارد که روند نسبت نهنگ بیت کوین را در چند سال گذشته نشان می دهد:

نهنگ بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا می بینید، دوره های روند مربوطه برای نسبت نهنگ صرافی بیت کوین مشخص شده است. به نظر می رسد که معمولاً هر زمان که اندیکاتور به اوج رسیده و متعاقباً شروع به کاهش کرده است، قیمت نیز ضربه بزرگی می خورد. از نمودار، آشکار است که این متریک در ماه‌های اخیر افزایش یافته است و اکنون حول رکورد تاریخی خود شناور است.

داده های “نسبت اهرم تخمینی (ELR)” نیز نمایش داده شده است. این اندیکاتور میزان اهرمی که توسط معامله گران متوسط ​​در بازار آتی استفاده می شود را به ما می گوید. نسبت اهرم بیت کوین اخیراً به شدت افزایش یافته است و همچنین در حال حاضر در یک ATH جدید قرار دارد، که نشان می دهد سرمایه گذاران در حال حاضر ریسک زیادی می کنند.

اهرم بالا در بازار از لحاظ تاریخی منجر به نوسان بیشتر قیمت بیت کوین شده است. در این شرایط، اگر نسبت نهنگ نیز شروع به کاهش کند و روند مشابه گذشته در حال حاضر نیز ادامه یابد، آنگاه اوضاع می تواند بسیار سریع برای کریپتو وخیم شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۱۹.۵ هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته ۲ درصد افزایش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۱ درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx