آموزش کپی ترید صرافی بیت گت

  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 10091 نفر

آموزش پله به پله کپی ترید صرافی بیت گت

صرافی بیت گیت، در سپتامبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد و سیستم کپی ترید خود را در سال ۲۰۲۰ اضافه کرد. این صرافی چندین الگو کپی تریدینگ را برای معامله گران مبتدی و با تجربه ارائه کرده است. این ویژگی به معامله گران کمک می کند تا معاملات خودکار، پایدار و از پیش برنامه ریزی شده را با کمک داده ها و انواع مدل های معاملاتی انجام دهند. این ارتقا چند ویژگی دارد که موجب می شود معامله گران و سرمایه گذاران تازه وارد از استراتژی معاملاتی تریدر های با تجربه استفاده کنند و به کسب درآمد بپردازند.

در این ویدئو نحوه آموزش کپی تریدینگ در صرافی بیت گت را برای شما توضیح داده ایم، که امیدواریم برای شما مفید باشد. همراه ما باشید.

در رابطه با صرافی بیت گت بیشتر بدانیم !!

صرافی بیت گت یک صرافی ارز دیجیتال است که از ۲۵۰ جفت ارز اسپات و معاملات مشتقات، همراه با چندین ویژگی دیگر پشتیبانی می کند.

  •  دفتر مرکزی : سنگاپور
  • مجوز های فعالیت : برزیل، اروپا، روسیه، هند، ویتنام، سنگاپور، فیلیپین، ژاپن و کره جنوبی
  • مطابق مقررات : وزارت خزانه داری ایالات متحده و کانادا

درامد ثابت دلاری یا سیستم کپی ترید صرافی بیت گت

قدم اول ، خرید ارز تتر از صرافی ارزینجا

در مرحله اول برای شارژ حساب بیت گت نیاز دارید که با تتر حساب خود را شارژ نمایید، جهت خرید تتر اگر در ارزینجا حساب کاربری ندارید، وارد سایت ارزینجا شده بر روی ثبت نام کلیک کنید پس از طی کردن مراحل ثبت نام و تایید حساب شما، به قسمت کیف پول مراجعه نمایید کیف پول ریالی را شارژ کنید سپس در قسمت خرید ارز تتر را خریداری نمایید

قدم دوم ، ساخت حساب کاربری در صرافی بیت گت

کافیست به این لینک مراجعه کنید پس از طی کردن مراحل ثبت نام به قسمت ولت صرافی مراجعه نمایید ارز تتر را پیدا کنید سپس تتر خریداری شده از ارزینجا را به کیف پول خود در بیت گت انتقال دهید.

توجه کنید طبق آپدیت جدید صرافی بیت گت بعد از انتقال ارز تتر، به دارایی اسپات شما منتقل می شود و برای استفاده از تتر در بازار فیوچرز باید آن را از اسپات به فیوچرز انتقال دهید (بدون کارمزد می باشد).

پس ازطی کردن مراحل فوق حساب کاربری شما آماده است تا به تریدر مد نظر شما متصل شود، البته بدون اتصال به تریدری هم می توانید از امکانات فیوچرز این صرافی استفاده نمایید.

قدم سوم ، انتخاب تریدر و فعال سازی نهایی !

از قسمت منو روی گزینه Copy Trading  کلیک کنید در این صفحه پس از بررسی اطلاعات تریدر برروی اسم تریدر کلیک کنید و گزینه فالوو رو تیک بزنید پس از طی کردن تنظیمات معامله، حساب تریدر به حساب شما متصل شده و هر معامله ای که تریدر انجام دهد برای شما نیز کپی و فعال می شود.

توجه داشته باشید که استفاده از ویژگی کپی تریدینگ در صرافی بیت گت بدون ریسک نیست، اما شما می توانید عملکرد تریدرهای برتر را بررسی و مسیر آنها را دنبال کنید

 

موفق و پرسود باشید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx