پیش‌بینی رشد ده هزار درصدی تا سال ۲۰۲۴. Woof Coin چیست؟

میم کوین جدید با قابلیت رشد بالا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1136 نفر

این میم کوین توسط یک دائو از علاقه مندان فعال پشتیبانی میشود. جوامع، کلید رشد اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستند. هر پروژه بزرگ یک جامعه بزرگ در پشت خود دارد.

پروژه‌های ارزهای دیجیتال بزرگ اغلب افرادی دارند که به طور فعال در اشتراک دانش مشارکت دارند.

سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز معروف (DAO) به سرعت به مدل جدیدی تبدیل شده‌اند که از چندین پروژه رمزنگاری به عنوان ساختار حاکمیتی  استفاده می‌کنند.

WOOF DAO یکی از جدیدترین جوامع در اکوسیستم کریپتو است. Woof Coin یک ارز دیجیتال مبتنی بر جامعه جدید WOOF است که در اکوسیستم سولانا راه اندازی شده است.

نمای کلی کوین Woof

Woof Coin به عنوان یک توکن نشان دهنده جامعه Woof Dao عمل می کند، دارای ارزش کل بازار ۱,۷۵۴,۳۵۷ دلار، بیشترین قیمت تاریخی۰,۰۰۵۴۵۷۶۳ دلار و پایین ترین قیمت تاریخی ۰.۰۰۰۰۰۱۰۱ دلار است.

پیش بینی قیمت WOOF برای سال ۲۰۲۲

در حالی که WOOF در آگوست سال جاری به میانگین قیمت ۰.۰۰۰۱۰۲۵۳ رسید، انتظار می‌رود میانگین قیمت Woof برای سال ۲۰۲۲ برای باقی سال به ۰.۰۰۰۱۱۴۲۷ دلار افزایش یابد. حتی ممکن است تا پایان سال به ۰.۰۰۰۱۲۸۳۶ دلار برسد.

جامعه WOOF DAO به سرعت در حال رشد است و انتظار می‌رود که قیمت WOOF این رشد را دنبال کند. به این ترتیب، رشد جامعه در افزایش ارزش ارز دیجیتال منعکس خواهد شد.

پیش بینی قیمت WOOF برای سال ۲۰۲۳

افزایش قیمت WOOF به موفقیت پروژه WOOF DAO بستگی دارد. اگر جامعه WOOF DAO به رشد خود ادامه دهد، انتظار می رود که WOOF به حداکثر میانگین قیمت ۰.۰۰۰۱۹۱۵۱ دلار برسد. برعکس، اگر جامعه نتواند موفق شود و رشد خود را ثابت نگه دارد، قیمت WOOF به میانگین حداقل قیمت ۰.۰۰۰۱۶۱۴۳ دلار می رسد.

پیش بینی قیمت WOOF برای سال ۲۰۲۴

مدل جامعه DAO به سرعت در حال رشد است. از این نظر، انتظار می رود که جوامع جوان رمزنگاری که از این ساختار حاکمیتی استفاده می کنند، به سرعت رشد کنند و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال جدید را در سراسر جهان جذب کنند. به دنبال این خط گسترش، انتظار می‌رود قیمت WOOF با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۰۰۰۲۵۰۷۳ دلار به میانگین حداکثر ۰.۰۰۰۲۸۲۳۴ دلار برسد.

متخصصان چه می گویند؟

نیکلاس تانگ مدیر ارتباطات داخلی تجارت ارزهای دیجیتال و پلتفرم سرمایه گذاری Phemex است. وی گفت: WOOF یک ورودی دیگر در فهرست طولانی میم کوین‌های با مضمون سگ است. این کوین بر روی سولانا ساخته شده است و به عنوان یک DAO ارائه می شود. علاوه بر این، همه زنگ‌ها و سوت‌هایی را دارد که ما اکنون به دیدن آنها عادت کرده‌ایم، مانند پروژه‌های DEX، NFT، سوزاندن توکن، و جاه‌طلبی‌های بلند برای تبدیل شدن به “بهترین جامعه و نشانه اجتماعی در بلاک چین سولانا“. من برای دیدن ارزش بلندمدت توکن های میم تلاش می کنم.

با این حال، من پذیرفته‌ام که برخی از نمونه‌های استثنایی در صنعت ما جایگاهی دارند. اگرچه به عنوان یک شوخی شروع شد، اما تأثیر دوج در هدایت کاربران جدید غیرقابل انکار است. به طور مشابه، شیبا اینو بدون شک به سطح قابل توجهی از فعالیت در اتریوم کمک کرده است. آیا WOOF می تواند سطح موفقیت آنها را تکرار کند و به ارتقای سولانا کمک کند؟ من مطمئن نیستم که هنوز چیزی بیش از حد قابل توجه ببینم، اما با این وجود، مراقب خود خواهم بود.»

سباستین آرانگیز بنیانگذار کریپتو لجرز است ویس نیز درباره این کوین اظهار نظر کرده و گفته: «ووف به نظر یک پروژه امیدوارکننده – کاملاً غیرمتمرکز – در صحنه‌ای است که مدت‌ها درگیر قالی‌کشی و بازیگران مشکوک بوده است. زمان نشان خواهد داد که آیا ایده‌آل‌های سولانا در مورد یک نشانه کاملاً اجتماعی می‌توانند تحقق یابند، و نه تنها به عنوان یک میم سکه دیگر که برای دست‌آوری‌های سریع (و تخلیه) استفاده می‌شود، خاتمه نمی‌یابد.»

در WoofSolana و WoofDao ما در تلاش هستیم تا غیرمتمرکزترین و منبع باز #memecoin / پروژه توکن اجتماعی را ایجاد کنیم.

چشم انداز ما: بیش از ۱۰۰ توله سگ آلفا (تیم اصلی) از جامعه بیرون می آیند تا سهم خود را در پروژه بیاورند.

Woof Coin برای چه مواردی استفاده می شود؟

WOOF coin ارز دیجیتال اصلی پروژه WOOF DAO است. با هدف استفاده به عنوان توکن در پروژه WOOF DAO ایجاد شد.

طبق وب‌سایت رسمی WOOF Coin، «ووف سولانا اولین میم کوین کاملاً غیرمتمرکز است که توسط دارندگان آن از طریق DAO مالکیت و اداره می‌شود. Woof Solana در حال ساخت طیف وسیعی از محصولات برای دارندگان برای استفاده از توکن WOOF است. تا کنون، ما پلتفرم DEX و Swap خود را ساخته‌ایم. ما می خواهیم WOOF مکانی سرگرم کننده برای کمک به کاربران جدید سولانا و به طور کلی ارزهای دیجیتال باشد. مکانی که در آن بتوانند با فضا آشنا شوند.

WoofSwap به کاربران امکان داد و ستد، مبادله و ارائه نقدینگی در شبکه سولانا را می دهد. پلتفرم ما به WOOFPACK دسترسی می دهد تا همه توکن های سولانا مورد علاقه خود را در یک مکان معامله کند. تمام کارمزدهای تراکنش به کیف پول Community DAO برمی گردد تا در پروتکل و انجمن سرمایه گذاری مجدد شود.

سکه Woof عمدتاً برای موارد زیر استفاده می شود:

-تامین نقدینگی به شبکه سولانا

هزینه های WOOF DEX

– تجارت NFT

 

این سایت ادامه می دهد که ماموریت اصلی WOOF ایجاد یک جامعه و یک نشانه اجتماعی در بلاک چین سولانا است. زمانی که در حال ساختن بودیم، یاد گرفتیم که توکن‌های رایج «سگ» (دوج، شیبا، و غیره) بسیار محبوب هستند، زیرا سرگرم‌کننده هستند و ورود به آن‌ها برای جامعه عمومی و غیر رمزنگاری بسیار آسان است. در ماه‌های آینده، WOOF مجموعه‌ای از سرویس‌های قابل درک را خواهد ساخت که کاربران تازه‌کار ارزهای دیجیتال می‌توانند از آن استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند توکن‌ها را در سولانا معامله کنند، NFT‌ها را بخرند/بفروشند و در مورد صنعت بلاک چین، کوین، اجتناب از طرح‌های خطرناک در فضا اطلاعاتی کسب کنند.»

پروژه پشت کوین WOOF چیست؟

پروژه WOOF  به چهار روش مختلف کار می کند:

۱. Woof Community

۲. آموزش و پرورش

۳. صرافی غیرمتمرکز

۴. NFT

انجمن WOOF
جامعه پشت سکه WOOF جامعه WOOF نامیده می شود و به سرعت در حال رشد است. با توجه به وایت پیپر، «هدف جامعه ما این است که به یک نقطه ورود معتبر برای کاربران جدید در حوزه رمزنگاری، آموزش، ارائه منابع قابل درک و سرگرمی با هم تبدیل شود. رویدادهای اجتماعی، هدایا و همکاری با پروژه‌های دیگر همگی برای این رشد مهم هستند، اما چیزی که ما احساس می‌کنیم به عنوان پروژه‌ای با الهام از «بهترین دوست انسان» نیاز داریم انجام دهیم، این است که به حیوانات و همچنین انسان‌ها برگردانیم.

WOOF Charity Initiative در برنامه های خیریه شرکت خواهد کرد و اعضای DAO تصمیم خواهند گرفت که چگونه وجوه توزیع شود.

تحصیلات

آموزش نقش مهمی در ارزهای رمزنگاری شده در زمینه مشمولیت مالی دارد. بنیانگذاران این پروژه می گویند هدف این است که آن را به عنوان یک پلتفرم ورودی کم مانع برای ورود کاربرانی که در مورد کریپتو و سولانا یاد می گیرند، استفاده کنند. «$WOOF وبلاگ‌ها، ویدیوها و توضیحاتی را برای مفاهیم و ابزارهای اصلی در سولانا  و همچنین موضوعات گسترده‌تر در دیفای و NFT در زنجیره‌های مختلف منتشر خواهد کرد.»

NFT

NFT ها نقش کلیدی در انجمن WOOF خواهند داشت. دو سری NFT در اکوسیستم WOOF وجود دارد. سری WOOF Gen Art برای پروژه های NFT در لانچر WOOF است.

دومین پروژه NFT یک آواتار از نژاد چند سگ است که به دائو و مدیریت جامعه WOOF دسترسی می‌دهد.

WOLF DAO

WOOF DAO مرکز پروژه WOOF است. داشتن حداقل ۵ میلیون WOOF و/یا یک یا چند NFT به دارنده رای در DAO می دهد. این حداقل سهم تضمین کننده یک صندلی روی میز است. هر فرد در هر موضوعی فقط یک رای دارد. این امر باعث می شود نهنگ ها نتوانند رای را بخرند. هدف DAO اداره پروتکل، مدیریت وجوه خزانه داری و تمرکززدایی رهبری خواهد بود.

آیا Woof Coin بهترین سکه برای خرید در سال ۲۰۲۲ است؟

WOOF Coin به عنوان یک گزینه خرید جالب برای سال ۲۰۲۲ با پیش بینی افزایشی در قیمت آینده آن قرار گرفته است.

WOOF Coin توسط یک جامعه قوی پشتیبانی می شود که توسط پروژه معروف سولانا پشتیبانی می شود. از این نظر، انتظار می رود که جامعه WOOF DAO به سرعت رشد کند.

موفقیت پروژه به جامعه بستگی دارد. اگر قوی باقی بماند، آنها قادر خواهند بود به چیزهای بزرگی دست یابند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx