کیف پول بیت‌کیپ هک شد، ۱ میلیون دلار از دست رفت

کیف پول بیت‌کیپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 612 نفر

یک هکر با سواستفاده از ویژگی سواپ (تبادل) کیف پول بیت‌کیپ، یک میلیون دلار از این پلتفرم تخلیه کرده است و این شرکت می‌گوید که هزینه قربانیان را از جیب خود بازپرداخت می‌کند. اکتبر امسال بسیار سخت بوده است و با هک ها و اکسپلویت های دیفای همراه بوده است. حال، کیف پول BitKeep مورد حمله قرار گرفته است و یک هکر با سوء استفاده از ویژگی swap تقریباً یک میلیون دلار از آن تخلیه کرده است. شرکت امنیتی بلاک چین پکشیلد (PeckShield) اولین کسی بود که متوجه این هک شد و از کاربران خواست که یک سری مراحل را برای اطمینان از ایمن بودن دارایی خود دنبال کنند.

بیت‌کیپ به روز رسانی خود را در ۱۸ اکتبر ارائه کرد و گفت که تیم توسعه موفق شده است شرایط اضطراری را مهار کند. همچنین اشاره کرد که این حمله در زنجیره بایننس رخ داده است. این حتی اولین بار نیست که این زنجیره در این ماه پس از یک حمله ۱۰۰ میلیون دلاری از آن در هفته اول اکتبر به خطر می افتد.

ارائه‌دهنده کیف پول بیت‌کیپ مجموعه‌ای از اقدامات را برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر و کشاندن هکر به دست عدالت ترسیم کرده است. آنها سرویس تبادل بیت‌کیپ را به حالت تعلیق درآورده اند تا مطمئن شوند که هیچ مشکل امنیتی دیگری وجود ندارد و همچنین با آژانس های امنیتی برای ردیابی هکر همکاری می کنند. این شرکت به کاربرانی که سرمایه خود را از دست داده اند بازپرداخت می کند، اما جزئیات این طرح هنوز منتشر نشده است. بیت‌کیپ با کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حمله، جزئیات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx