دریافت مجوز صرافی blockchain.com از بانک مرکزی سنگاپور

صرافی blockchain.com
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

دریافت مجوز blockchain.com از بانک مرکزی سنگاپور

صرافی رمزارز Blockchain.com به جدیدترین شرکت ارز دیجیتال تبدیل شده است که تأییدیه اولیه بانک مرکزی سنگاپور را برای ارائه خدمات ارز دیجیتال در ایالت شهر به دست آورده است.

تأیید نظارتی صرافی Blockchain.com به دنبال کوین بیس است که نشان داد همان تأییدیه «در اصل» را از مقامات پولی سنگاپور (MAS) در ۱۱ اکتبر دریافت کرده است.

در صورت تایید رسمی، صرافی Blockchain.com به شرکت‌هایی می‌پیوندد که قبلاً مجوز خدمات توکن پرداخت دیجیتال را داشته اند از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال DBS Vickers و Independent Reserve، ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت دیجیتال  FOMO Pay، و اپلیکیشن پرداخت ارز دیجیتال Revolut .

پیتر اسمیت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Blockchain.com از تنظیم‌کننده‌های کشور برای ایجاد یک «فرایند نظارتی شفاف» برای تقویت نوآوری قدردانی کرد و گفت:

صرافی Blockchain.com از سازمان پولی سنگاپور به دلیل فرآیند نظارتی شفاف خود که نظارت بر صنعت کریپتو را در اولویت قرار می دهد و به نوآوری اجازه رشد می دهد، ستایش می کند.

این اولین شرکتی نیست که به محیط نظارتی ساده در سنگاپور برای شرکت های ارز دیجیتال اشاره مثبت می کند.

اخیراً، دیوگو مونیکا، یکی از بنیانگذاران و رئیس پلتفرم دارایی دیجیتال Anchorage Digital، به محیط نظارتی قوی سنگاپور و پیدایش هاب ارز دیجیتال به عنوان انگیزه آن برای انتخاب دولت-شهر به عنوان «نقطه پرش» به بازارهای آسیایی اشاره کرد. مونیکا همچنین تأکید کرد. در مقابل فقدان شفافیت نظارتی در ایالات متحده به عنوان یک موضوع اصلی، نشان می دهد که حتی اگر شرکتی بداند که چه قوانینی بر یک دارایی حاکم است، تشخیص اینکه با کدام یک از ۱۵ تنظیم کننده نیاز به تعامل دارد، می تواند دشوار باشد.

در آگوست ۲۰۲۱، صرافی کریپتو Independent Reserve یکی از اولین رقبای جهانی از ۱۷۰ رقیب جهانی بود که مجوز اولیه DPT را دریافت کرد.

مدیرعامل آدریان پرزلوزنی نیز اشاره مثبتی به شفافیت محیط نظارتی سنگاپور داشت و در آن زمان خاطرنشان کرد:

یک محیط مرتب و منظم هم به نفع سرمایه گذاران و هم برای سهامداران صنعت کریپتو خواهد بود. سنگاپور در حال حاضر با قوانین اختصاصی برای صنعت کریپتو، واضح ترین و دقیق ترین الزامات مجوز را در بین هر حوزه قضایی در آسیا دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx