بازی STEPN حدود ۱۰۰ کارمند خود را اخراج کرد

بازی STEPN
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

 

طبق گزارش‌ها، بازی STEPN، یک بازی متاورسی و کسب درآمد که مبتنی بر بلاکچین است، بیش از ۱۰۰ کارمند قراردادی خود را در بحبوحه بازار نزولی ارز دیجیتال و با کاهش تعداد کاربران آن نسبت به بالاترین سطح قبلی، اخراج کرده است.

به گفته کالین وو، گزارشگر ارزهای دیجیتال، مدیران و سفیران در میان کارکنان اخراج شده خواهند بود و سرمایه گذاری دربازی STEPN کاهش خواهد یافت.

وو به نقل از منابع اجتماعی ادعا کرد، همچنین تغییری به سمت تبلیغ شرکت مادر STEPN Find Satoshi Lab (FSL)  و پروژه‌های جدید آن وجود خواهد داشت.

کوین تلگراف برای اظهار نظر با STEPN تماس گرفت اما قبل از انتشار پاسخی دریافت نکرد.

بازی STEPN که توسط آزمایشگاه فین‌تک استرالیایی Find Satoshi تأسیس شد، در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و به کاربران امکان خرید کفش‌های ورزشی غیرمثلی (NFT) را که برای راه رفتن یا دویدن در دنیای واقعی برای کسب توکن‌های ساتوشی سبز (GST) استفاده می‌شوند، می‌دهد.

بازی STEPN  پس از راه اندازی شروع امیدوارکننده ای داشت. بر اساس داده‌های کوینگکو، توکن حاکمیتی Green Metaverse Token (GMT) در آوریل به بالاترین حد خود رسید و به ۴.۱۱ دلار رسید، در حالی که GST به ۸.۵۱ دلار رسید.

اکنون GMT بیش از ۸۵ درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با ۰.۶۱ دلار معامله می شود، در حالی که GST بیش از ۹۹ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۲۶ دلار رسیده است.

با توجه به داده‌های Dune Analytics که نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال روزانه این برنامه در تاریخ ۲۶ ژوئن به بالاترین حد خود یعنی ۱۰۵۲۵۷ نفر رسید قبل از اینکه در سپتامبر به کمتر از ۶۰۰۰ نفر در سپتامبر سقوط کرد و سپس کمی به ۱۱۸۷۷ کاربر رسید، همین داستان برای کاربران این برنامه است.

شکست‌های اخیر به دلیل اجبار به مسدود کردن کاربران چینی و حمله DDoS در ژوئن است.

محقق کریپتو لوسیا کیم از شتابدهنده بومی Web3 “nonce Classic” ادعا می کند که این کاهش می تواند به دلیل محدودیت های بازی STEPN باشد.

در یک پست طولانی در ۴ اکتبر در توییتر، کیم توضیح داد که ساختار سیستم به گونه‌ای است که کاربران را وادار می‌کند توکن‌های خود را در بازار بفروشند تا جوایز دریافت کنند، اما این شاهد افزایش عرضه بود که منجر به تسریع کاهش قیمت توکن به دلیل عرضه بیش از حد NFT‌ها شد.

کیم توضیح داد: «هرچه کاربران پاداش بیشتری دریافت کنند، توکن‌های بیشتری به بازار می‌فروشند که به نوبه خود بر اکوسیستم آن تأثیر می‌گذارد.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx