بی ان بی چین بالاتر از اتریوم

بی ان بی چین و اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 303 نفر

سبقت بی ان بی چین از اتریوم

بی ان بی چین (BNB Chain) شاهد افزایش تعداد آدرس‌های منحصر به فرد کاربران در بلاکچین خود بوده است تا جایی که این شبکه اکنون با این معیار از دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار یعنی اتریوم (ETH) پیشی گرفته است. در پیامی که توسط توسعه دهندگان بی ان بی چین به اشتراک گذاشته شده است، آنها ادعا می کنند که در حال حاضر بزرگترین بلاک چین لایه ۱ در جهان هستند. داده‌های یک اکسپلورر بی ان بی چین نشان می‌دهد که این شبکه بیش از ۲۳۰ میلیون آدرس منحصربه‌فرد دارد که از ۲۱۷ میلیون آدرس منحصربه‌فرد موجود در بلاک چین اتریوم پیشی گرفته است.

شبکه بیت کوین همچنان بزرگترین بلاک چین لایه ۱ در جهان است و بیش از ۱ میلیارد آدرس منحصر به فرد روی آن قرار دارد. رشد بی ان بی چین با این وجود قابل توجه است زیرا توانسته است از اتریوم که یک اکوسیستم بسیار بزرگتر و توسعه یافته تری دارد پیشی بگیرد. توسعه دهندگان زبی ان بی چین تعدادی دیگر از آمار جالب این شبکه را عنوان کردند، از جمله اینکه در ماه می به ۹.۸ میلیون تراکنش در روز رسید و در اکتبر توانست به ۲.۲ میلیون کاربر فعال روزانه برسد. کاربران فعال روزانه در شبکه به عنوان آدرس‌های منحصربه‌فرد در تعامل با قراردادهای هوشمند در روز تعریف می‌شوند.

رشد شبکه به عوامل متعددی از جمله معرفی زنجیره‌های جانبی برای پشتیبانی بیشتر از برنامه‌های کاربردی به همراه دیگر ارتقاءها برای بهبود عملکرد شبکه نسبت داده شد. تیم پروژه همچنین خاطرنشان کرد که یک کمک مالی قابل توجه و یک برنامه تشویقی ۱۰ میلیون دلاری برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز، که کاربران بیشتری را از طریق خلاقیت های خود جذب کنند، تأمین مالی خواهد کرد. علاوه بر این، این شبکه سازمان مستقل غیرمتمرکز اونجر (DAO) را راه‌اندازی کرد، یک API که به کاربران بی ان بی چین هر زمان که با قراردادهایی که به‌عنوان مخرب علامت‌گذاری شده‌اند در تعامل باشند، هشدار می‌دهد.

بایننس کوین به طور منظم توسط صرافی بایننس سوزانده می شود. این توکن در ابتدا در یک عرضه اولیه سکه (ICO) برای تامین مالی توسعه بایننس فروخته شد و همانطور که در وایت پیپر آن ذکر شد، بایننس از درآمد خود برای سوزاندن توکن ها استفاده خواهد کرد تا زمانی که عرضه در گردش آن به ۱۰۰ میلیون کاهش یابد. در ماه اکتبر، بایننس اعلام کرد که آخرین توکن سوزی فصلی بایننس کوین باعث از بین رفتن بیش از ۲ میلیون توکن به ارزش بیش از ۵۷۵ میلیون دلار در آن زمان شد. طبق اعلام بایننس، در مجموع ۲,۰۶۵,۱۵۲.۴۲ توکن بایننس کوین به عنوان بخشی از آخرین توکن سوزی فصلی آن سوزانده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx