تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت رمزارز BNB

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

همانطور که قبلا توسط وبلاگ ارزینجا گزارش شد، بنابر دستور وزارت خدمات مالی نیویورک به شرکت پکسوس (که مدیریت و ضرب BUSD را بر عهده دارد) انتشار این استیبل کوین از 21 فوریه متوقف خواهد شد. این خبر یک FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) را به بازار القا کرد که باعث خروج 1 میلیارد […]

همانطور که قبلا توسط وبلاگ ارزینجا گزارش شد، بنابر دستور وزارت خدمات مالی نیویورک به شرکت پکسوس (که مدیریت و ضرب BUSD را بر عهده دارد) انتشار این استیبل کوین از 21 فوریه متوقف خواهد شد. این خبر یک FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) را به بازار القا کرد که باعث خروج 1 میلیارد دلار از صرافی بایننس گردید و در گام اول دامن گیر رمزارز BNB این صرافی شد. این کوین پرطرفدار تنها در چند ساعت 10 درصد از ارزش خود را از دست داد. اما درحال حاضر تحلیل بایننس کوین درباره آینده این رمزارز چه چیزی به ما می‌گوید؟

تحلیل بایننس کوین

خط آبی و قرمز سطوحی هستند که در تحلیل قبلی بایننس کوین به عنوان سطوح مهم از آن‌ها یاد کردیم. پس از ریزش BNB سطح 282 دلار (آبی) دربرابر ریزش بیشتر از قیمت حمایت کرد و باعث یک اصلاح مثبت شد. اما درحال حاضر نمودار قیمت بایننس کوین نزولی به نظر می‌رسد؛ زیرا از طرفی FUD ایجاد شده هنوز برطرف نشده است و همچنین کندل‌ها کوتاه‌تر شده‌اند که نشان دهنده کاهش مومنتوم حرکت قیمت است. این کاهش مومنتوم خود یک نشانه از تغییر جهت حرکت می‌باشد.

تحلیل بایننس کوین
نمودار 1 ساعته BNB/USDT

برای صعود بیشتر، BNB باید بتواند از محدوده 297 دلاری (باکس قرمز)، که یک مقامت بر سر راه قیمت است، فراتر رفته و یک شکست معتبر با این سطح ایجاد کند. در صورت شکست این محدوده که با سطح 0.38 فیب اصلاحی موج قبل نیز همپوشانی دارد، قیمت می‌تواند به سوی 306 دلار و پس از آن تا 320 دلار گام بردارد.

از سوی دیگر در صورت ادامه ریزش‌ها، قیمت 282 دلاری (خط آبی) اولین حمایت برای قیمت هست و در صورت شکست آن، احتمال ریزش تا 270 دلار وجود دارد.  ناگفته نماند که امروز شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) از سوی فدرال رزور منتشر می‌شود. اگر این داده‌ها کاهش تورم را نشان ندهند می‌تواند به عنوان یک سیگنال نزولی برای بازار کریپتو در نظر گرفته شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx