بریتانیا رمزارزها را به رسمیت می‌شناسد!

پذیرش ارزهای دیجیتال در بریتانیا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 332 نفر

بر اساس بیانیه مطبوعاتی دولت انگلستان که در روز پنجشنبه منتشر شد، بریتانیا یک لایحه جدید در مورد رمزارزها تشکیل داده است. این لایحه تجارت ارزهای دیجیتال را به‌عنوان یک فعالیت مالی تنظیم شده به رسمیت می‌شناسد. درواقع لایحه جدیدی که در بریتانیا ایجاد شد، با کسب تأییدیه از سوی خانواده سلطنتی انگلستان، قانون به‌رسمیت‌شناختن رمزارزها را وضع کرد. طبق این قانون، هر نوع دارایی که بتوان نام آن را رمزارز گذاشت، به‌عنوان ابزارها، محصولات یا سرمایه‌گذاری‌های مالی تنظیم‌شده به رسمیت شناخته می‌شود. این بدان معناست، دارایی‌هایی که بر پایه بلاک‌چین و قراردادهای هوشمند هستند و یا هر نوع امور مالی که زیرشاخه ارزهای دیجیتال باشد، در کشور انگلستان به رسمیت شناخته می‌شوند. پذیرش ارزهای دیجیتال توسط بریتانیا می‌تواند قدم بزرگی برای رشد و توسعه بازار رمزارزها تلقی شود. این امر منجر به ترویج خرید و فروش بیت کوین یا سایر رمزارزها می‌شود.

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط بریتانیا

اخیراً دولت بریتانیا لایحه‌ای در راستای قانون‌گذاری‌های جدید برای صنعت کریپتو تشکیل داد که یک‌قدم مثبت و بزرگ برای بازار رمزارزها محسوب می‌شود. این لایحه موفق شد از خانواده سلطنتی انگلستان و شخص پادشاه چارلز، اجازه گسترش رمزارزها در این کشور را دریافت کند. به همین ترتیب روز پنجشنبه، این لایحه اعلام کرد که ازاین پس عرصه کریپتو رسماً به یک فعالیت مالی تنظیم شده در کشور انگلستان تبدیل خواهد شد. وزارت خزانه‌داری بریتانیا در بیانیه مطبوعاتی خود این‌گونه اظهار کرد که: 

 «این قانون دارایی‌های رمزنگاری و پذیرش آن‌ها را ایمن تر کرده و از آن‌ها در بریتانیا حمایت می‌کند و این کشور را برای یک اقتصاد قوی‌تر آماده می کنند.»

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط بریتانیا

از این پس ارزهای دیجیتال به طور رسمی در کشور انگلستان توسعه میابند.

موافقت خانواده سلطنتی برای رسمی شدن دارایی‌های رمزنگاری، یک‌قدم بزرگ در رشد صنعت کریپتو است. این اقدام در تاریخ ۱۹ خردادماه در لایحه بریتانیا تصویب شد. سپس به خانواده سلطنتی الحاق شد و پس از تأیید، به قانون رسمی کشور تبدیل شد. گفتنی است جف فنگ (Jeff Feng)، یکی از بنیان‌گذاران Sei Labs، در این باره گفت به‌رسمیت‌شناختن ارزهای دیجیتال در بریتانیا نشان‌دهنده یک پیشرفت قابل‌توجه برای صنعت کریپتو است. همچنین فنگ گفت که این حرکت نشان‌دهنده جاه‌طلبی بریتانیا برای تبدیل‌شدن به مرکزی برای نوآوری ارزهای دیجیتال است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx