حذف سه رمزارز محبوب از Revolut

حذف ارزهای دیجیتال از Revolut
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 472 نفر

در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۷ تیر)، ایمیلی برای کاربران مستقر در ایالات متحده ارسال شد که مبنی بر حذف سه ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)، پالیگان (Polygon) و سولانا (Solana) از فهرست ابر اپلیکیشن Revolut بود. این شرکت یک ارائه‌دهنده خدمات بانکی محبوب است که فعالیت در حوزه رمزارزها را تسهیل می‌کند. طبق این اطلاعیه، شرکت Revolut اعلام کرد که کاربران ایالات متحده از تاریخ مشخصی نمی‌توانند سه ارز دیجیتال کاردانو، پالیگان و سولانا را از طریق این اپلیکیشن خرید و فروش کنند. این شرکت در ادامه اطلاعیه خود تأکید کرد که این تصمیم هر چه سریع‌تر اعمال خواهد شد. هر چند این تاریخ هنوز به طور قطعی مشخص نشده است، اما این شرکت اعلام کرد که کاربران را از زمان اجرایی دقیق این تغییرات مطلع می‌کند. شایان ذکر است در حال حاضر قیمت کاردانو $ ۰.۴۵۶۸۰۸، قیمت پالیگان $ ۰.۶۹۷۳۴ و نرخ سولانا $ ۱۳۵.۹۴ می‌باشد.

حذف ارزهای دیجیتال کاردانو، پالیگان و سولانا از بازار Revolut

وب‌سایت Revolut، یک ارائه‌دهنده خدمات مالی بین‌المللی است که یکی از ابر اپلیکیشن‌های بانکی جهانی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم یک سرویس بریتانیایی است، اما اخیراً خدمات خود را در ایالات متحده و برخی مناطق دیگر نیز گسترش داده است. این بانک دیجیتالی در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۳، اعلام کرد که قصد دارد معامله سه ارز دیجیتال کاردانو، پالیگان و سولانا را از بازار خود حذف کند. طی این اقدام پس از تاریخ مشخصی، هیچ کاربری نمی‌تواند سه ارز دیجیتال مذکور را در این پلتفرم مبادله یا نگهداری کند.

همچنین کاربرانی که پس از اتمام بازه زمانی مشخص، توکن‌های خود را از حساب Revolut خارج نکنند، این پلتفرم به طور خودکار توکن‌ها را می‌فروشد و معادل آن را به‌حساب صاحبان این ارزها واریز می‌کند. البته این موضوع تنها بخش کوچکی از توکن‌های پشتیبانی شده در این شرکت را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و همچنان Revolut از ۸۰ رمزارز دیگر پشتیبانی می‌کند. شایان‌ذکر است سیاست قانون‌گذاری جدید Revolut، در حال حاضر تنها برای کاربران فعال این شرکت در ایالات متحده اعمال می‌شود.

اخبار ارزهای دیجیتال

بانک دیجیتالی محبوب Revolut قصد دارد سه رمز ارز محبوب کاردانو، پالیگان و سولانا را از فهرست معاملاتی خود حذف کند.

دلایل شرکت Revolut برای حذف رمزارزها

حذف ارزهای دیجیتال از بازار معاملاتی Revolut، یکی از جدیدترین چالش‌هایی است که سه رمزارز کاردانو، پالیگان و سولانا با آن مواجه هستند. شرکت Revolut، درباره این تصمیم ناگهانی دلایل کافی و قانع‌کننده‌ای را ارائه نکرده است. اما توضیح مختصری در مورد قانون‌گذاری‌های جدید سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC)، شرح داده است. این شرکت دلیل حذف توکن‌های مذکور از بازار خود را به پرونده‌های شکایات کمیسیون بورس و اوراق بهادار از دو صرافی بزرگ بایننس و کوین بیس نسبت داد.

همچنین، Revolut در این‌باره اعلام کرد که به دلیل تغییر قوانین و مقررات در ایالات متحده، دارایی‌های فوق را از فهرست حذف می‌کند. این در حالی است که شرکت Revolut، به طور دقیق دعوای حقوقی میان SEC و بایننس را بررسی نکرده است. اما کاملاً شفاف است که هر سه توکن‌های ADA، MATIC و SOL در پلتفرم‌های بایننس و کوین بیس پشتیبانی می‌شوند. این در حالی است که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا این توکن‌ها را اوراق بهادار نامید. 

تأثیر شکایات SEC بر بازار ارزهای دیجیتال

علاوه بر حذف ارزهای دیجیتال مذکور از پلتفرم Revolut، در چند هفته اخیر شاهد حذف این دارایی‌ها از سایر صرافی‌ها و پلتفرم‌های مبادلاتی بودیم. رابین‌هود یکی از اولین صرافی‌هایی بود که سه رمزارز کاردانو، پالیگان و سولانا را از فهرست خود حذف کرد. این صرافی در تاریخ ژوئن (۱۹ خردادماه)، اعلام کرد که خریدوفروش رمزارزهای دیجیتال نام‌برده را از فهرست خود حذف خواهد کرد. از سوی دیگر در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خردادماه)، پلتفرم Bakkt نیز اقدامی مشابه را انجام داد و اعلام کرد که این سه ارز دیجیتال محبوب را از فهرست معاملاتی خود حذف خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx