هش ریت بیت کوین به بالاترین حد رسید

هش ریت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

هش ریت بیت کوین

در طول سال‌ها، احساسات مختلفی در مورد “مرگ بیت کوین” وجود داشته است، اما این ارز دیجیتال همچنان ثابت می‌کند که این تفکرات اشتباه است. این بار، بیت کوین افزایش قابل توجهی در هش ریت خود داشته است که نشان می دهد استخراج کنندگان بیشتری به به بازار برمیگردند. این افزایش در نرخ هش پیامدهایی را برای ماینرها به همراه دارد، اما علاقه بیشتری به شبکه نشان می‌دهد و باعث می‌شود معیارهای آنچین مطلوب شوند.

هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

هش ریت بیت کوین قبلاً در ژوئن سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسیده بود. با این حال، به دنبال موج گرما در ایالات متحده که ماینرها را مجبور به تعطیلی ریگ های خود در تلاش برای حفظ انرژی کرد، به سرعت سقوط کرد. اکنون، ماینرها با تثبیت دما دوباره روشن شده اند که منجر به افزایش نرخ هش در این مدت شده است.

در ۷ روز گذشته، هش ریت ماینینگ به بالاترین حد خود رسیده است.دلیل اصلی آن هم روشن شدن دوباره دستگاه های استخراج است. علاوه بر این، این ماینرهای عمومی برای افزایش نرخ هش خود تلاش کرده اند تا در بازار رقابتی تر شوند.

میانگین 7 روزه هش ریت بیت کوین

افزایش هش ریت بیت کوین به طور طبیعی منجر به افزایش نرخ تولید بلاک شده است. در چند ماه گذشته، ماینرهای بیت کوین نرخ تولید ۶ بلاک در ساعت را هدف قرار داده بودند، اما اکنون با میانگین تولید ۶.۲۸ بلاک در ساعت در هفته گذشته از این میزان پیشی گرفته اند.

با توجه به این افزایش در هش ریت بیت کوین و برنامه‌های استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای افزایش قدرت استخراج آنلاین، تحقیقات Arcane پیش‌بینی می‌کند که هش ریت استخراج ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۴۵ EH/s برسد. و بسته به نحوه عملکرد بیت‌کوین، این عدد ممکن است به ۲۶۰ EH/s برسد.

رشد درآمد ماینرها

هش ریت بیت کوین تنها چیزی نبوده است که در هفته گذشته افزایش یافته است. ماینرهای بیت کوین از نظر درآمد بسیار بهتر عمل کرده اند زیرا در هفته گذشته رشد ۵ درصدی را ثبت کردند. این امر درآمد روزانه آنها را از سطح ۱۸ میلیون دلار خارج کرد و آن را در هفته گذشته به ۲۰ میلیون دلار رساند.

قیمت بیت کوین

رشد مثبت موضوع این هفته بود که کارمزدهای روزانه ۴.۵۹ درصد رشد کرد و حجم معاملات روزانه ۶.۵۰ درصد افزایش یافت. سایر موارد شامل رشد ۳.۳۹ درصدی معاملات در روز و رشد ۳.۰۱ درصدی در میانگین تراکنش ها است.

در رابطه با رسیدن هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود، در روز سه‌شنبه ۳.۲۵ درصد افزایش در سختی ماینینگ مشاهده شد. این چهارمین دوره است که سختی شبکه افزایش می یابد که بدون شک بر حاشیه سود ماینرها تاثیر می‌گذراد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx