استخراج بیت کوین | بررسی وضعیت ماینینگ

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

صنعت استخراج بیت کوین

پیتر وال، مدیر عامل بلاک چین آرگو، روز سه شنبه طی یک پنل در اجلاس دارایی های دیجیتال استدلال کرد که صنعت استخراج بیت کوین احتمالاً در سه ماهه چهارم – با انجام تراکنش های بیشتر – به بالاترین سطح خود در سه ماهه چهارم خواهد رسید.

این نظرات چند روز پس از آن اعلام شد که شرکت استخراج بیت کوین کلین اسپارک دومین خرید خود را از یک مرکز استخراج در فاصله یک ماه اعلام کرد.

جیمی لوورتون، مدیرعامل Hut 8، گفت: “این واقعا اولین باری است که چنین چیزی در این فضا می بینیم. من می گویم که قطعا ما تازه اول راه هستیم.” ما دیدیم که ماینرها برای صاف کردن بدهکاری های خود بیت کوین، ماشین و زیرساخت های خود را فروخته اند. زمانی که کالاهایتان برای فروش تمام می‌شود، در واقع فرصت‌های واقعی برای ادغام، تملک و یکپارچه‌سازی را مشاهده می‌کنید.

گرگوری لو، تحلیلگرBTIG، در گزارشی که این هفته منتشر شد، گفت:

 در حالی که استرس بازار در حال زیاد شدن است، ممکن است برای شروع چرخه  ادغام و تملک خیلی زود باشد.

وی افزود:

«فروش مکان‌های زیرساختی غیر اصلی (مانند آنچه که هفته گذشته دیدیم) برای افزایش نقدینگی در کوتاه‌مدت منطقی است.»

شرکت اسخراج بیت کوین کلین اسپارک موفق شد از شرایط فعلی بازار استفاده کند و بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه ماینینگ را با تخفیف خوبی از ماه ژوئن تا الان بخرد و همچنین معاملاتی را برای خرید دو سایت استخراج را در گرجستان از واها تکنولوژی و شرکت Mawson (که سهامش در نزدک قابل عرضه است) انجام داده است.

آقای وال، مدیرعامل آرگو، پیش بینی می‌کند که در آینده از این دست معاملات نسبت به ادغام و تملک بیشتر باشد.  او همچنین دیده است که در چرخه های گذشته بازار، به عنوان مثال وین استون توسط  ریوت خریده شده است (یک تأسیسات تگزاس که قبلاً متعلق به شرکت Northern Data بود).

او گفت: “همه ما دارایی داریم، همه ما تیم های مدیریتی داریم، برخی از ما بدهی داریم.” “نحوه قرار دادن آنها در کنار هم پیچیده تر است (…) بنابراین اگر بتوانید زیرساخت ها یا رسگه ها را به دست آورید و بقیه دارایی ها را کنار بگذارید، آنگاه یک قلعه خواهد بود.”

قراردادکلین اسپارک

بر اساس یادداشت اخیر تحلیلگر چاردن ریسرچ، خرید CleanSpark “اهرم عملیاتی” را بهبود می بخشد و باعث رشد نرخ هش بیش از حد انتظارات عموم مردم می شود.

نظرات مدیریت کلین اسپارک حاکی از توجه مداوم به این بخش است.

زک برادفورد، مدیرعامل کلین اسپارک ماه گذشته گفت: بازار در تمام تابستان خود را برای تثبیت آماده کرده است و ما خوشحالیم که در این شرایط خریدار هستیم. تمرکز ما بر پایداری و به حداکثر رساندن ارزش برای سهامداران، ما را در موقعیتی منحصر به فرد قرار داده است تا از فرصت‌های بی‌سابقه‌ای که بازار فعلی ایجاد کرده است استفاده کنیم.

نیک هیوز جونز، مدیر ارشد بازرگانی ماوسون گفت که این یک معامله برد-برد برای هر دو طرف خوب بوده است و جیمز منینگ، مدیر عامل شرکت افزود که شرکت اکنون انرژی خود را بر روی سایر تاسیسات خود در ایالات متحده متمرکز خواهد کرد.

لوورتون در جریان رویداد روز سه‌شنبه گفت تا آنجا که چه کسی با فروکش کردن مشکلات بازار پیش رو خواهد آمد، بستگی به این دارد که چگونه شرکت‌ها خود را برای رکود بازار آماده می‌کنند.

او گفت: فرادی که در این فضا هستند که ترازنامه‌های بسیار سالمی دارند، فکر می‌کنم در بهترین موقعیت هستند تا در نهایت از این بازار به عنوان فرصتی برای ساختن و بیرون آمدن قوی‌تر از آن استفاده کنند.

بسیاری از ماینرهای بیت کوین در سه ماهه دوم خود زیان خالص قابل توجهی را ثبت کردند، از جمله کلین اسپارک که ۲۹.۳ میلیون دلار ضرر خالص را در پربارترین سه ماهه خود تا به امروز گزارش کرد (کاهش ۷ درصدی نسبت به سه ماهه قبلی)

کاهش قیمت بیت کوین (حدود ۵۰ درصد کاهش در شش ماه گذشته) و افزایش قیمت برق باعث کاهش حاشیه سود استخراج کنندگان بیت کوین در ماه های اخیر شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، درآمد ماهانه ماینینگ نیز از اکتبر سال گذشته به‌طور مداوم کاهش یافته است. ۱.۷۲ میلیارد دلار در مقابل ۶۵۶.۹۷ میلیون دلار در ماه گذشته.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx