جوایز ۲۰۰ هزار دلاری رمزارزی از طرف زنجیره ی chipotle Burrito

روز جهانی Burrito
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

اهدای ۲۰۰ هزار دلار رمزارز

روز ملی آووکادو، زنجیره غذایی مکزیکی Chipotle بازی تعاملی جدید خود را با نام “Buy the Dip” راه اندازی کرد که بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار رمزارز به بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، اولانچ (AVAX)، سولانا (Sol) و Dogecoin (DOGE)، هدیه می دهد. علاوه بر کدهای تبلیغاتی برای خرید guacamole خود، و queso blanco dips برای یک سنت.

این تبلیغات در تاریخ ۲۵ جولای راه اندازی شد و تا پایان جولای ادامه خواهد داشت و بازی تا یکشنبه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر به صورت آنلاین در دسترس است.

تفکیک پاداش

این بازی از مکانیزم پاداش تصادفی استفاده می‌کند، که در آن کاربران می‌توانند پس از کلیک بر روی دکمه «خرید در کف »،رمزارز رایگان یا کد تبلیغاتی برای کاهش قیمت دریافت کنند.

از ۲۵ جولای تا ۳۰ جولای، Chipotle روزانه ۲۰۰۰ دلار در بیت کوین، ۱۰۰۰ دلار در ETH، ۱۲۵۰ دلار در SOL، ۳۰۰۰ دلار در AVAX و ۳۰۰۰ دلار در DOGE توزیع می کند. پنج شرکت کننده روزانه یک پنجم کل BTC، ETH و SOL را دریافت خواهند کرد، در حالی که ۲۰ طرفدار جوایز روزانه AVAX و DOGE را به اشتراک خواهند گذاشت.

در آخرین روز بازی، ۳۱ جولای، Chipotle جوایز کریپتو را در اولویت قرار می‌دهد و به بیش از ۵۰۰ بازیکن اجازه می‌دهد کریپتو را برنده شوند. در یک روز، بازی ۳۵۰۰۰ دلار در بیت کوین، ۵۰۰۰ دلار در ETH، ۱۲۵۰۰ دلار در SOL، ۱۱۲۵۰ دلار در AVAX و ۱۱۲۵۰ دلار در DOGE به شما هدیه می دهد.

جوایز بیت کوین بین شش برنده توزیع می شود و به پنج برنده ۵۰۰۰ دلار و به یک نفر ۱۰۰۰۰ دلار می دهد. جوایز ETH به طور مساوی بین پنج برنده تقسیم می شود، SOL بر ۲۵ تقسیم می شود و AVAX و DOGE به طور مساوی بین ۷۵ بازیکن تقسیم می شوند.

Chipotle و crypto

Chipotle در ژوئن ۲۰۲۲ پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده خود را اعلام کرد. رستوران های زنجیره ای پرداخت ها را از طریق ۹۸ ارز دیجیتال مختلف می پذیرد، اما نه مستقیم.

Chipotle از Flexa، یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری متصل به صرافی Gemini استفاده می کند. مشتریانی که می خواهند با کریپتو در Chipotle پرداخت کنند، باید از پلتفرم Flexa برای تولید بارکد استفاده کنند، که در مرحله پرداخت به عنوان کارت هدیه Chipotle عمل می کند. در پس‌زمینه، Flexa ارزهای دیجیتال را با دلار آمریکا مبادله می‌کند و آن را به حساب Chipotle ارسال می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx