شکایت دادگاهی سازندگان Bored Ape

board Ape
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9023 نفر

توکن‌های آزمایشگاه یوگا به‌طور گمراه‌کننده‌ای توسط مروجین مشهور تأیید شد که می‌تواند منجر به شکایت علیه شرکت شود

Yuga Labs – شرکت آمریکایی که مجموعه محبوب  ایپ کوین NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) را ایجاد کرده است – با یک شکایت دسته جمعی احتمالی روبرو است. گروهی از سرمایه گذاران فردی ادعا کردند که این شرکت به طور نامناسبی توکن های خود را تبلیغ کرده و در نتیجه مردم را برای خرید آنها فریب داده است.

آزمایشگاه یوگا و سرمایه گذاران ناراضی آن

به نظر می‌رسد آزمایشگاه‌های یوگا سازمان دیگری در فضای رمزنگاری است که باید در طول بازار نزولی در حال انجام با مسائل خاصی کنار بیاید. سرمایه گذاران فردی شکایت داشتند که برخی از محصولات این شرکت (از جمله ApeCoin) به طور گمراه کننده ای توسط افراد مشهور تبلیغ می شود و بنابراین قیمت آنها به طور غیر طبیعی افزایش می یابد.

در نتیجه، برخی از معامله‌گران پس از سقوط ارزش توکن‌ها ضرر بزرگی کردند. در تلاش برای جستجوی نوعی عدالت، آنها حتی به شرکت حقوقی مستقر در ایالات متحده اسکات + اسکات روی آورده اند که تلاش می کند نبردی قانونی علیه آزمایشگاه های یوگا آغاز کند.

وکلای دادگستری اظهار داشتند: «پس از فروش میلیون‌ها دلار از NFT‌های تقلبی تبلیغ‌شده، آزمایشگاه‌های یوگا ApeCoin را برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران راه‌اندازی کرد.

شایان ذکر است که ApeCoin (توکن بومی ایپ Bored Ape Yacht Club) تنها یک ماه پس از راه اندازی به بالاترین سطح خود رسید. در پایان ماه آوریل، APE نزدیک به ۲۷ دلار رسید. با این حال، در حال حاضر، بسیار دور از آن اوج معامله می شود و حدود ۶ دلار در نوسان است.

این شرکت اعلام کرد: «اگر در ارتباط با خرید توکن‌های Yuga Labs یا NFT بین آوریل ۲۰۲۲ و ژوئن ۲۰۲۲ متحمل ضرر شدید، تشویق می‌شوید با Scott+Scott تماس بگیرید تا درباره حقوق قانونی خود بیشتر بدانید.»

نوسانات سالا ۲۰۲۲

در اوایل سال جاری، آزمایشگاه یوگا ۴۵۰ میلیون دلار برای توسعه عملیات NFT Metaverse خود جمع‌آوری کرد. این تامین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی – Andreessen Horowitz – رهبری شد و ارزش شرکت را به ۴ میلیارد دلار رساند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx