سولانا در حجم توکن های غیرمثلی رکورد زد

سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

دلفی دیجیتال اخیراً پس از اینکه فاش کرد سولانا یک رکورد (ATH) جدید را ثبت کرده است، سر و صدای زیادی به راه انداخت. طبق توییت این کمپانی، سولانا حجم ۳۴۴ هزار توکن غیرمثلی را ثبت کرد – رکوردی که به خوبی از بالاترین رکورد قبلی آن در ماه می فراتر رفت. این افزایش بزرگ ممکن است به توکن های غیرمثلی y00ts نسبت داده شود. بنابراین، سوال این است! آیا افزایش علاقه به NFT های سولانا می تواند تأثیر مطلوبی بر قیمت آن داشته باشد؟

سولانا مدتی است که به دلیل تأثیر فزاینده خود در فضای NFT ها در اخبار بوده است. با این حال، پس از ضرب توکن های غیررمثلی y00ts ، تراکنش‌های NFT در بلاک چین سولانا شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

سولانا

جدا از جمعیت

پروژه y00ts جدیدترین پروژه NFT از سازندگان مجموعه پیشرو در سولانا– DeGods است. با این حال، آنچه این پروژه را منحصر به فرد می کند، حقوق مالکیتی است که دارندگان آن دارند. در یک پروژه سنتی NFT، IP معمولاً متعلق به دارنده NFT است. آنچه yOOts در حال تلاش است به عنوان Creative Commons یا CCO شناخته می شود. این یک روش جایگزین برای صدور مجوز IP است که اجازه می دهد دارایی های دارنده در اختیار مالکیت عمومی قرار گیرد. این به مالک yOOts اجازه می‌دهد تا انجمن‌های فرعی یا شرکت‌هایی را بر اساس NFT خود توسعه دهد و همچنین از NFT‌هایی که دارد از طریق فن آرت و DAO‌های فرعی کسب درآمد کند.

با این حال، بازار توکن های غیر مثلی تنها چیزی نیست که سولانا در آن تسلط داشته است. سولانا در سه ماه گذشته افزایشی ۱۵۰ درصدی در موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی و رشد ۱۷۰.۹۴ درصدی در مشارکت های اجتماعی خود داشته است. با توجه به محبوبیت فزاینده اکوسیستم NFT آن، به نظر می رسد که شهرت سولانا در آینده نیز رو به افزایش باشد.

اگرچه انتقادات زیادی علیه سولانا به دلیل خرابی های متعدد آن وجود دارد، به نظر می رسد که توسعه دهندگان سخت تلاش کرده اند تا این مشکلات خرابی را برطرف کنند. این را در نظر بگیرید – طی هفته گذشته افزایش زیادی در فعالیت توسعه دهندگان وجود داشته است که نشان می دهد تیم سولانا در حال کار بر روی ارتقاء و به روز رسانی برای بهبود سیستم سولانا بوده است. با این حال، ارزش بازار SOL در ۷ روز گذشته کاهش یافته است.

سولانا

با احتیاط پیش بروید

حجم SOL طی هفته گذشته ۶۶.۹۲- درصد کاهش یافته است و تسلط بر بازار آن در کمتر از یک ماه ۴.۹۲ درصد کاهش یافته است. کاهش شدید حجم می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در SOL هستند، یک پرچم قرمز باشد.

سولانا

سولانا در گذشته به دلیل تعطیلی‌هایش مورد انتقادات گسترده‌ای قرار گرفته است. با این حال، به لطف مشارکت جدید با شبکه هلیوم و رشد آن در فضای NFT، موج می تواند به نفع سولانا تغییر کند. باید دید آیا این تحولات اخیر می تواند تأثیر مثبتی بر سولانا داشته باشد یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx