بیت کوین بهتر از طلا است

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

ویتالیک بیت کوین را برتر میداند

بوترین این بیانیه را در پاسخ به زک واینرزمیت بیان کرد که مردم باید طلا را از طریق بیت کوین (BTC) بخرند، زیرا این مورد ادعای مدافعان رمزارز را برآورده می کند که آنها یک مرجع متمرکز برای پول نمی خواهند.

ویتالیک خاطرنشان کرد که استفاده از طلا بسیار ناخوشایند و دشوار است، مخصوصاً هنگام معامله با یک طرف غیرقابل اعتماد، و البته  هیچ گزینه ذخیره‌سازی امنی ندارد که در آن افراد متعدد مانند کیف پول‌های رمزنگاری مولتی سیگ بتوانند دسترسی را کنترل کنند. بوترین گفت:

در این مرحله، طلا نسبت به کریپتو پذیرش کمتری دارد، بنابراین کریپتو بهترین جایگزین است.

این اولین بار نیست که ویتالیک می‌گوید کریپتو بهتر از طلا است. در سال ۲۰۱۸، او در توییتی نوشت که بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش هم از نظر فردی و هم از نظر اجتماعی بهتر از طلا است. من در مورد استخراج بیت کوین PoW که محیط زیست را ویران می کند، بهآن انتقاد میکنم، اما طلا بدتر است.

هیدن آدام، بنیانگذار یونی سواپ از دیدگاه بوترین حمایت کرد و افزود: «طلا همچنین خطر تورم شدید کنترل شده مرکزی به دلیل استخراج سیارک را دارد».

برای بیش از یک دهه، سرمایه‌گذاران در مورد اینکه کدام دارایی بهتر است (طلا یا ارز دیجیتال)  بحث کرده‌اند. با این حال، در حالی که رکود فعلی بازار نشان داده است که کریپتوها به ادعای محافظت در برابر تورم عمل نمی کنند، ارزش طلا نیز از سال تا به امروز کاهش یافته است.

در همین حال، پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به این معنی است که ارزهای دیجیتال به تدریج به ارزش بازار طلا می‌رسند، زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری بیت‌کوین را به‌عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش علی‌رغم عملکرد ضعیف آن در سال جاری می‌بینند.

این امر در حجم معاملات بین بیت‌کوین و پوند بریتانیا پس از مینی‌بودجه‌ای که توسط نخست‌وزیر سابق لیز تراس انجام شد، مشهود است. با سقوط پوند استرلینگ، حجم معاملات بین BTC و GBP در ماه سپتامبر ۲۳۳ درصد افزایش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx