بای‌بیت (Bybit) دفتر مرکزی خود را در دبی افتتاح کرد

بای‌بیت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

بای‌بیت (Bybit)، سومین صرافی پربازدید ارزدیجیتال جهان با ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان، امروز افتتاح بزرگ دفتر مرکزی جهانی خود در دبی را اعلام کرد. دومین صرافی بزرگ کریپتو در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) همچنین برنامه‌های آتی خود برای ارتقای حضور جهانی با جایگاهی قوی‌تر در منطقه را نشان داد.

دفتر مرکزی شرکت بای‌بیت که یک طبقه کامل را در مرکز تجارت جهانی وان سنترال دبی اشغال می‌کند، دارای فضای باز به مساحت ۱۶۰۰۰ فوت مربع مشرف به مکان‌های دیدنی دبی مانند برج خلیفه و موزه آینده است.

بعنوان یکی از اولین صرافی‌هایی که مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرد، بای‌بیت در سال گذشته، شتاب صعودی خود را به دست آورد و به رتبه دوم در میان بیش از ۴۰۰ کسب‌وکار ارز دیجیتال و بلاک چین در MENA رسید. در سال ۲۰۲۳، این صرافی در مسیر دو برابر کردن حجم معاملات خود در منطقه است.

بای‌بیت با تکیه بر جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به صندوق رمزنگاری جهان و تسهیل پذیرش انبوه دارایی های دیجیتال، به دنبال تقویت توسعه جهانی از پایگاه جدید خود از طریق مشارکت جدید، پرورش استعدادها و برنامه های نوآوری محصول است.

این دفتر مرکزی به ایجاد جامعه و اعتماد اختصاص داده خواهد شد و فضای فیزیکی را برای جامعه جهانی بای‌بیت برای اتصال و کشف فرصت های فراوان در قلب شهر طلا (دبی) ارائه می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx