تحلیل BTC | بررسی قیمت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

بیت کوین [BTC] طی هفته گذشته افزایش هایی را ثبت کرد، اما قیمت آن کمتر از حد انتظار باقی ماند. در زمان انتشار، قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش یافته بود. علاوه بر این، بیت‌کوین بالای ۱۷۰۰۰ دلار در ۱۷۳۳ دلار معامله می شد و ارزش بازار آن ۳۳۳ میلیارد دلار بود. با این وجود، ممکن است بیت‌کوین یک رالی گاوی جدید را آغاز کند. دن لیم، نویسنده و تحلیلگر در کریپتو کوانت، اخیراً تحلیلی را منتشر کرده است که پایین بودن احتمالی بازار بیت کوین را پیشنهاد می کند.

آیا سرمایه گذاران بیت کوین باید خوشحال باشند؟

طبق یافته‌های دن لیم، در سال جاری، ارزش بازار تا ارزش واقعی بیت‌کوین (MVRV) برای بیش از ۱۷۰ روز زیر یک باقی ماند. در سال ۲۰۱۸، به مدت ۱۳۴ روز زیر یک باقی ماند و پس از آن روند معکوس شد. بنابراین، احتمال وقوع یک اتفاق مشابه به نفع سرمایه گذاران ممکن است دور از دسترس نباشد.

قیمت بیت کوین

جالب اینجاست که دن همچنین تحلیل دیگری را منتشر کرد که نشان می داد مدل هش ریبون BTC شکست خورده است. بر اساس تجزیه و تحلیل، صلیب مرگ (Dead Cross) بدون افزایش قیمت بیت کوین برای اولین بار از زمان صلیب طلایی مدل هش ریبون ظاهر شد.

نرخ هش F2Pool، که یکی از بزرگترین استخرهای ماینینگ در جهان بود، به دلیل عملکرد صرافی FTX به میزان قابل توجهی کاهش یافت. این همچنین باعث شد که قیمت بیت‌کوین تقریبا به ۱۶۰۰۰ دلار کاهش یابد. علاوه بر این، ماینرها در چند هفته گذشته روزهای سختی را سپری کردند زیرا ماینرها از اول دسامبر ۱۰۰۰۰ بیت کوین را فروختند.

تحلیل بیت کوین

یک دسامبر به یاد ماندنی؟

نمودار روزانه بیت کوین نشان می دهد که قیمت این رمزارز به ترتیب در ۱۵۸۰۰ دلار و ۱۷۲۰۰ دلار حمایت و مقاومت نشان می دهد. علاوه بر این، شاخص واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان داد که بیت‌کوین ممکن است به زودی مقاومت خود را بشکند و از نردبان قیمت بالا برود. بنابراین، سرمایه گذاران بیت کوین ممکن است یک مزیت صعودی در بازار داشته باشند. شاخص جریان پول (MFI) نیز صعودی جزئی را ثبت کرد که احتمال شکست به سمت شمال را بیشتر افزایش داد.

خرید بیت کوین

طبق داده‌های کریپتو کوانت، ذخیره ارز بیت‌کوین نیز کاهش یافت که یک سیگنال مثبت بود زیرا فشار فروش کمتری را نشان می‌داد. با این حال، حجم تراکنش بیت کوین به ۲۶۰,۶۲۶,۹۲۸.۱۴ دلار به کمترین میزان در دو سال اخیر رسیده است. این نگران‌کننده بود، زیرا نشان می‌داد که فعالیت کمتر در شبکه ممکن است در هفته‌های آینده باعث ایجاد مشکلاتی برای بیت‌کوین شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx