نهنگ‌های کاردانو در یک ماه ۵۷ میلیون دلار ADA خریده‌اند

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 323 نفر

چندی پیش، خرس‌های کریپتو به کاردانو [ADA] توجه زیادی داشتند. این وضعیت منجر به ضررهای سنگین برای هولدرهایی شد که امیدوار بودند این ارز دیجیتال را در کف خریده باشند. اکنون که سه ماهه اول سال تمام شده و گرد و غبار گرفته فرو نشسته است، مهم است تا به تغییراتی که از آن زمان تاکنون رخ داده است نگاهی بیندازیم.

یکی از قابل توجه ترین این تغییرات انباشت ADA توسط نهنگ‌ها است. قیمت این رمزارز در نهایت به اندازه کافی کاهش می‌یابد که نهنگ‌ها دست به کار می‌شوند، و این ممکن است همان اتفاقی باشد که در شروع Q1 رخ داد. ADA می‌توانست از پشت نهنگ‌هایی که با قیمت‌های تخفیف‌خورده به انباشت می‌پردازند، به شدت به عقب بازگردد.

بر اساس مشاهدات اخیر، نهنگ‌های کاردانو در چهار هفته گذشته کیف پول‌های خود را با ADA پر کرده اند. آدرس هایی که بین ۱ تا ۱۰ میلیون ADA دارند، طبق گزارش ها، تقریباً ۱۵۰ میلیون توکن ADA را به دارایی های خود اضافه کردند. این توکن‌ها در زمان نگارش مقاله ۶۰ میلیون دلار ارزش دارند.

آیا نهنگ‌های ADA هنوز هم صعودی هستند؟

داده‌های بالا یک سوگیری صعودی را در بین نهنگ‌ها نشان داد. این موضوع در توزیع عرضه ADA منعکس شده است، که نشان داد آدرس هایی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ میلیون ADA در حال انباشت هستند. همان داده‌ها نشان داد که آدرس‌های موجود در براکت ۱۰ تا ۱۰۰ میلیونی از ۲۶ مارس به فشار فروش کمک کرده‌اند. دسته دوم بیشتر عرضه در گردش ADA را کنترل می کند.

کاردانو

ADA علیرغم فشار فروش از سوی برخی از بزرگ‌ترین‌ بازیگران بازار، موفق شد بیشتر سودهای خود را حفظ کند. رالی بعدی، قیمت را به بالاترین سطح ماهانه جدید رساند. بنابراین، سرمایه گذاران باید به چه چیزی توجه کنند؟ قیمت زمان نگارش ADA کمی نسبت به سطح حمایت بعدی در ۰.۴۱ دلار کمتر است، جایی که احتمال برگشت به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

تحلیل کاردانو

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx