اوپن ایدن اوراق خزانه داری ایالات متحده را به صورت توکن شده راه اندازی می‌کند

اوپن ایدن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 331 نفر

مقامات ارشد سابق صرافی ارزدیجیتال جمینی اعلام کردند که اوپن ایدن (OpenEden)، یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، اولین خزانه قرارداد هوشمند را برای دسترسی به اسناد خزانه داری ایالات متحده (T-Bills) راه اندازی کرده است. طبق این اعلامیه، اوپن اید‌ن دارندگان استیبل کوین را قادر می‌سازد تا توکن‌های اوراق خزانه (T-BILL) را از طریق خزانه او‌پن اید‌ن T-BILL ضرب کنند. در نتیجه، کاربران اوپن ایدن می توانند نرخ بدون ریسک ایالات متحده را با بازدهی حدود ۴.۸ درصد در سال از مارس ۲۰۲۳ به دست آورند.

قابل ذکر است، جرمی نگ و یوجین نگ، هر دو بنیانگذاران اوپن ایدن، به ترتیب رئیس سابق بخش آسیا و اقیانوسیه جمینی و رئیس سابق توسعه تجارت در این منطقه‌ها بودند. اوپن ایدن توسط چندین سرمایه گذار نهادی از جمله سیرکلKPMG، Elliptic ،DBS ، چین لینک و Harneys پشتیبانی می شود.

طبق گفته اوپن ایدن، توکن های TBILL استانداردهای ERC-20 مبتنی بر اتریوم هستند که بین کیف پول های بلاک چین مختلف قابل انتقال هستند. جرمی گفت:

«از ابتدا، ما می‌خواستیم برعکس محصول “به من اعتماد کن” برای خزانه‌های DAO، مؤسسات Web3 و صندوق‌های رمزنگاری ایجاد کنیم. حدود ۱۳۰ میلیارد دلار استیبل کوین وجود دارد که در حاشیه هستند و هیچ بازدهی قابل توجهی ایجاد نمی کنند. از آنجایی که بازدهی دیفای همچنان بیشتر از بازده دارایی‌های مالی سنتی عقب می‌ماند، تقاضای فزاینده‌ای برای محصولات دیفای درجه سازمانی وجود دارد که بازدهی کم‌ریسک، نقد و شفاف را برای دارندگان استیبل کوین‌ها ارائه می‌کنند.

احساسات مشابهی توسط یوجین به اشتراک گذاشته شد و اظهار داشت که اوپن ایدن سال گذشته را صرف توسعه محصولات دیفای با درجه سازمانی کرده است. علاوه بر این، پروتکل OpenEden با شبکه چین لینک همکاری می کند، که اوراکل ها را از دنیای واقعی به صنعت بلاک چین متصل می کند. یوجین افزود:

“خزانه TBILL اوپن ایدن نه تنها دسترسی زنجیره ای به سود خزانه داری ایالات متحده را تسهیل می کند، بلکه با یک سند اثبات ذخایر چین لینک نیز ادغام شده است تا شفافیت در زمان واقعی در دارایی های زیربنایی توکن های TBILL ایجاد کند.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx