گسترش همه جانبه کاردانو ادامه دارد

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

‌اکوسیستم کاردانو (ADA) علیرغم عدم قطعیت در بازار ارزهای دیجیتال، که امسال به شدت تحت تأثیر سقوط ترا و FTX قرار گرفته است، به گسترش خود ادامه می‌دهد. در این راستا، رشد کیف پول‌های کار‌دانو شتاب گرفت و ۳۰۰۰۰ کیف پول جدید را در یک هفته و در میان سقوط FTX اضافه کرد. علاوه بر این، تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کارد‌انو نیز برای اولین بار از ۴۰۰۰ گذشت و برای اولین بار در سال جاری بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد.

طبق داده‌های به‌دست‌آمده، کاردانو به‌مدت ۱۳ ماه به‌طور میانگین ماهانه ۲۲۳۲۷ آدرس استیک جدید اضافه کرده است. در واقع، ارقام Pooltool، یک ابزار جمع‌آوری داده‌های کاردانو، نشان می‌دهد که کیف‌پول‌های استیکینگ ADA در ۹ دسامبر در مقایسه با ۹۴۲،۱۱۷ آدرس در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ به تعداد ۱،۲۳۲،۴۵۹ رسیده است که نشان‌دهنده افزایش ۲۹۰،۳۴۲ ادرس جدید در سراسر جهان است.

کل ADA استیک شده

تا ۹ دسامبر، کل ADA استیک شده ۲۵.۱۲ میلیارد (۷۳.۵۹٪) از کل عرضه است، در حالی که در نوامبر ۲۰۲۱، کل مقدار ADA استیک شده ۵۳.۶ میلیارد بود. کاردانو که توسط یکی از خالقان اتریوم، چارلز هاسکینسون، تأسیس شد، یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که از برخی جهات شبیه اتریوم است. با این حال، برخلاف اتریوم، کارد‌انو از زمان آغاز به کار مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) را اجرا کرده است.

قابل توجه است که هاسکینسون در ۷ دسامبر فاش کرد که «قراردادهای هوشمند محرمانه» به بلاکچین جدید متمرکز بر حریم خصوصی کار‌دانو، Midnight می‌آیند.

توسعه شبکه کاردانو

از جنبه‌های دیگر، شبکه کاردا‌نو همچنان در فعالیت‌های توسعه ماهانه بر تمامی پلتفرم‌های رمزنگاری دیگر پیروز می‌شود. بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط سنتیمنت، در ماه نوامبر، کاردانو بالاترین فعالیت توسعه را ثبت کرد. نرخ فعالیت توسعه تیم کاردانو در مخازن عمومی GitHub خود در ماه نوامبر، ۱۸ درصد بالاتر از رتبه بعدی، یعنی پولکادات (DOT)بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx