کارتر ورث: بیت کوین ممکن است تا ۲۹۰۰۰ دلار اصلاح شود!

کارتر ورث: بیت کوین تا 29000 دلار ممکن است اصلاح شود!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1249 نفر

کارتر ورث: بیت کوین ممکن است تا ۲۹۰۰۰ دلار اصلاح شود!

کارتر ورث (Carter Worth) با نگاه به الگوی کاهش قیمت بیت کوین در گذشته اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال ممکن است تا ۵۵٪ از بالاترین سطح ثبت شده خود اصلاح شود.

به گفته این تحلیلگر با در نظر گرفتن حمایت فعلی بیت کوین هم راستا با نزول های گذشته، احتمال سقوط تا سطح ۲۹۰۰۰ دلار وجود دارد.

کارتر ورث، تکنسین ارشد بازار شرکت Cornerstone Macro، با حضور در برنامه شبکه CNBC در ۱۷ مه، هشدار داد که بیت کوین ممکن است از پایین ترین سطح خود خیلی دور باشد.

ورث با تجزیه و تحلیل نمودار قیمتی اخیر بیت کوین و مقایسه آن با کف های ثبت شده در گذشته، پیش بینی کرده که سطح فعلی در بازه ۴۵۰۰۰ دلار، نمایانگر سقف بازه حمایتی این ارز دیجیتال است. او در این خصوص گفت:

اگر بیت کوین شاهد اصلاحی ۵۵ درصدی باشد، این ارز در کف بازه حمایتی خود قرار خواهد گرفت. به نظر من بیت کوین از سطوح فعلی پایین تر خواهد رفت.

اگر تحلیل های کارتر ورث به واقعیت تبدیل شود، بنابراین باید شاهد سقوط بیت کوین تا ۲۹ هزار دلار باشیم.

دلیل انتخاب این میزان از کاهش برای بیت کوین، تهیه میانگینی از سال ۲۰۱۱ بوده است. یکی از دلایلی که باعث افزایش این میانگین شده اصلاح ۸۰ درصدی سال ۲۰۱۷ بوده است. درصورتی که این اتفاق را از این میانگین کم کنیم، میزان اصلاح به ۳۶٪ کاهش می یابد که تقریبا همان نرخ اصلاح فعلی بیت کوین است.

خوش بینی سایر تحلیلگران

با این حال، تحلیلگران فصلی چندان هم نگران نیستند، و اعتقاد دارند که روند طولانی مدت بین کوین همچنان تغییر نکرده و حتی نشانه هایی از صعود در حال پدیدار شدن هستند.

روز دوشنبه، تحلیلگر شناخته شده PlanB که خالق مدل قیمت stock-to-flow بیت کوین است، با ارائه نموداری در خصوص ارزیابی خود گفت:

با نوسانات فعلی، سطح ۴۴ هزار دلاری بیت کوین و حجم بالای تراکنش ها، قدرت روند حرکتی بیت کوین (ارزش واقعی و میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای) همچنان بالا رو به جلو است.

نمودار قدرت روند حرکتی بیت کوین

نمودار قدرت روند حرکتی بیت کوین

لازم به ذکر است که ارزش واقعی بیت کوین، میانگین قیمت بیت کوین در بازار این ارز دیجیتال است که سرمایه گذاران به آن اختصاص داده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx