سلسیوس میتواند به بیت کوین های استخراج شده اش دسترسی پیدا کند

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

یک قاضی دادگاه ورشکستگی برنامه های سلسیوس برای فروش بیت کوین استخراج شده برای تامین مالی عملیات خود را، علیرغم مخالفت قابل توجه  منصوب ایالات متحده برای این پرونده، تایید کرد

طرف‌های روند ورشکستگی وام‌دهنده کریپتو سلسیوس امروز مجدداً برای حل و فصل تعدادی از مسائل مربوط به عملیات شرکت به دلیل سازمان‌دهی مجدد احتمالی آن گرد هم آمدند.

اکثر این درخواست‌ها بدون اعتراض و به سرعت توسط قاضی مارتین گلن، قاضی ارشد دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک پذیرفته شد. این شامل توانایی پرداخت برخی فروشندگان مهم، مالیات و هزینه ها، خدمات آب و برق مربوط به عملیات تجاری، هزینه های بیمه و البته مشاور حقوقی بود.

با این حال، برخی با موشکافی بیشتری مواجه شدند. حرکت فروش بیت کوین این شرکت با واکنش قابل توجهی از طرف متولی ایالات متحده، شارا کورنل مواجه شد. قبل از اینکه ماه گذشته مجبور شود وارد رسیدگی به فصل ۱۱ شود، این شرکت برنامه هایی برای گسترش بیشتر در حوزه معدن داشت. طبق پرونده های دادگاه، این عملیات در حال حاضر حدود ۱۴.۲ BTC در روز تولید می کند.

وضعیت بیت کوین های استخراج شده

قبلاً از بیت کوین استخراج شده استفاده می کرد که در سال ۲۰۲۱ در مجموع به ۳۱۱۴ بیت کوین رسید تا هزینه ها را پوشش دهد.

این شامل هزینه های مربوط به توسعه معدن آن می شود که به هزینه قابل توجهی تبدیل شده است و محل بحث در جریان رسیدگی است. در طول اولین جلسه دادگاه در ماه گذشته، چندین درخواست موقت شامل مقرراتی برای هزینه‌های مربوط به تاسیسات معدنی است که همچنان در حال ساخت است.

سلسیوس قبلاً این ایده را مطرح کرده بود که عملیات معدنی آن بخش قابل توجهی از بدهی‌هایش را پرداخت می‌کند، از جمله وام ۷۵۰ میلیون دلاری بین شرکتی که شرکت تابعه معدن از سلسیوس گرفته است.

به نظر می‌رسد این بدهی‌ها و هزینه‌ها نیز در هفته‌های اخیر افزایش یافته است، اگرچه مشاور اذعان داشت که وام‌دهندگان بالقوه‌ای دارد. که می‌توانند به تامین مالی شرکت در گذشته کمک کنند. . تیم حقوقی آن وام دهندگان بالقوه را شناسایی نکردند.

دادهگاه های سلسیوس

سلسیوس ماه گذشته پس از توقف برداشت به دلیل شرایط آبشاری بازار و مشکلات نقدینگی متعاقب آن، وارد رسیدگی به فصل ۱۱ شد. در آن مرحله، دسترسی به بیت کوین استخراج شده را متوقف کرد. و امروز به دنبال توانایی فروش آن برای پوشش هزینه های عملیاتی، به ویژه آنهایی که مربوط به گسترش کسب و کار استخراج است، شد.

پیش نویس اولیه این طرح باعث نگرانی کمیته طلبکاران و متولی ایالات متحده شد، زیرا مشخص نبود. که آیا سلسیوس قصد دارد از این بیت کوین برای تجارت یا فعالیت های وام برای ایجاد سود بیشتر استفاده کند . یا خیر، اما پیش نویس نهایی این نگرانی ها را کاهش داد.

. وکلای Kirkland & Ellis استدلال کردند که این عمدتا به دلیل این واقعیت است که مرکز هنوز در حال ساخت است.

کورنل به عقب نشینی از نگرانی های شفافیت ادامه داد – مشابه نگرانی هایی که در جریان دادرسی روز اول مطرح کرد. کورنل گفت که دفتر او هنوز اطلاعات کافی در مورد جزئیات هزینه‌های استخراج معدن ندارد، و او وضعیت را به قدری مبهم می‌داند. که امین ایالات متحده در نظر دارد یک بازرس درجه سانتیگراد را برای وضوح در این مورد و سایر مسائل تعیین کند.

گلن در نهایت این پیشنهاد را پذیرفت و به سلسیوس اجازه داد تا از بیت کوین استخراج شده درآمد کسب کند.

گلن گفت: “در پایان، من فکر می کنم این یک تصمیم قضاوت تجاری است.”

با این حال، او روشن کرد که در نهایت می‌تواند یک قضاوت تجاری بد توسط سلسیوس باشد. در نهایت،  ریسکی که اگر جریان نقدی مثبت نشود، می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد.

دادگاه در قالب درخواستی برای فروش دارایی های حداقلی، یک قوطی را به پایین انداخت. ایالات متحده به این پیشنهاد اعتراض کرد و گفت مشخص نیست که سلسیوس به دنبال فروش، مبادله یا انتقال چه چیزی است. در طول جلسه استماع امروز، کورنل گفت که سلسیوس به تیمش اطلاع داده است که قصد دارد سهام و سهامی را بفروشد، که به نظر او با دامنه حرکت مطابقت ندارد. سلسیوس همچنین هنوز مشخص نکرده است که چه موقعیت هایی را در اختیار دارد و قصد دارد چه چیزی را بفروشد. گلن گفت که با توجه به این اطلاعات جدید، موضوع را امروز حل نخواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
الکس
الکس
1 سال قبل

با سلام. متاسفانه این مطلب اصلا ترجمه خوبی ندارد و باعث ابهامات زیادی شده است.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx