ساخت مجموعه جدید دیفای توسط LunarCrush

اضافه شدن محصولات دیفای
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

در قسمت دوم مصاحبه Cryptonites با جو ویزانی و جان فارجو از LunarCrush، بنیانگذاران پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی در مورد معنای ارائه ارزش به جامعه خود صحبت می کنند. ویزانی در گفتگو با الکس فاضل از Cryptonites گفت. که ارزش LunarCrush در توانایی آن در ارائه معیارهای نادیده گرفته شده و کم استفاده از جمله دیفای به کاربر نهفته است. سایر پلتفرم‌های تحلیلی از کاربران می‌خواهند. که خودشان به دنبال معیارها باشند، که هم Vezzani و هم Farjo معتقدند مفید بودن آنها را برای کاربر محدود می‌کند.

ویزانی توضیح داد که سه معیار اصلی وجود دارد که کاربران هنگام تحقیق در مورد پروژه ها باید روی آنها تمرکز کنند. که حجم اجتماعی مهم ترین آنهاست. LunarCrush با گرفتن هر بار که یک پست اجتماعی یک کوین خاص را ذکر می کند، حجم اجتماعی را شناسایی می کند و سپس روند را در طول زمان شناسایی می کند.

LunarCrush همچنین تعامل اجتماعی را در پست‌هایی که تجزیه و تحلیل می‌کند، با نگاهی به تعداد نظرات و مکالمه‌هایی که در هر پست اجتماعی رخ می‌دهد، ثبت می‌کند. علاوه بر آن، این پلتفرم تعداد مشارکت کنندگان اجتماعی را نیز تجزیه و تحلیل می کند. ویزانی توضیح داد که علاوه بر اینکه راهی برای حذف ربات‌ها و هرزنامه‌ها است، نگاه کردن به تعداد مشارکت‌کنندگان نیز اندازه کلی جامعه یک سکه را نشان می‌دهد.

سپس تمام این معیارها با فعالیت بازار یک توکن خاص ترکیب می‌شوند تا چیزی را که پلتفرم Altrank می‌نامد، تشکیل دهد

ویزانی خاطرنشان کرد که Altrank ابزار بسیار مفیدی برای شناسایی پروژه‌های با رشد سریع و امیدوارکننده است. LunarCrush یکی از اولین پلتفرم هایی بود که قبل از واکنش قیمت اواکس متوجه رشد جامعه Avalanche شد.

برای تکمیل ابزارهای موجود خود، LunarCrush در حال ساخت یک مجموعه کاملاً جدید از محصولات دیفای به نام LunarFi است. Farjo گفت که این محصولات فشار شرکت برای ارائه ارزشی به جامعه خود است که در پلتفرم قفل نشده است.

اولین محصول دیفای که LunarCrush راه‌اندازی کرد، برای توکن LUNR اصلی خود در نظر گرفته شد. کاربران LunarCrush می‌توانند توکن اصلی پلتفرم را از طریق مشارکت کسب کنند و سطوح و ویژگی‌های مختلف را در پلتفرم باز کنند. Farjo توضیح داد که اگر کاربران تصمیم بگیرند ارزشی را که در LunarCrush به دست آورده‌اند. در جای دیگری ببرند، می‌توانند به راحتی توکن‌های خود را از پلتفرم بیرون بکشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx