ورشکستگی سلسیوس، اتفاقی یا عمدی؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک متولی دولت در حالی که با پیچیدگی‌های مراحل ورشکستگی شبکه سلسیوس (CEL) درگیر است، به دنبال کمک می گردد. در یک درخواست جدید که به دادگاه ورشکستگی منطقه ای ایالات متحده در نیویورک ارائه شد، ویلیام هرینگتون، برای بررسی وضعیت «عمداً مبهم» وام دهنده رمزارز سلسیوس، درخواست انتصاب یک بازرس را دارد که با […]

ورشکستگی سلسیوس

یک متولی دولت در حالی که با پیچیدگی‌های مراحل ورشکستگی شبکه سلسیوس (CEL) درگیر است، به دنبال کمک می گردد. در یک درخواست جدید که به دادگاه ورشکستگی منطقه ای ایالات متحده در نیویورک ارائه شد، ویلیام هرینگتون، برای بررسی وضعیت «عمداً مبهم» وام دهنده رمزارز سلسیوس، درخواست انتصاب یک بازرس را دارد که با این تحقیقات آشنا باشد. وی می گوید:

در این پرونده، یک بازرس مستقل لازم است تا به بررسی مدل کسب و کار بدهکاران، عملیات آنها، سرمایه گذاری های آنها، تراکنش های وام دهی آنها و ماهیت حساب های مشتریان برای اطمینان از اعتماد عمومی به یکپارچگی بدهی ها بپردازد.

برنامه متولی ایالات متحده توسط وزارت دادگستری (DOJ) نظارت می شود. معتمدین توسط دولت برای خدمت از طرف بدهکاران در جریان رسیدگی به ورشکستگی منصوب می شوند. در مورد ورشکستگی های فصل 11 (یکی از قوانین ورشکستگی)، متولیان به بدهکاران در رسیدگی به تعهدات تجاری و بدهی های معوق و همچنین مدیریت دارایی ها کمک می کنند. هرینگتون ادامه می دهد که علیرغم همکاری سلسیوس برای ارائه اطلاعات مربوط به ورشکستگی، مسائل قابل توجهی شفافیت ندارند.

اسناد ارائه شده بر اهمیت استخدام یک بازرس مستقل تاکید می کند. زیرا “مبلغ در خطر بسیار زیاد است” و همچنین “ادعاهای معتبری مبنی بر بی کفایتی یا سوء مدیریت فاحش” وجود دارد. شبکه سلسیوس ابتدا در اواسط ژوئیه اعلام ورشکستگی کرد، تنها چند هفته پس از توقف تمام تراکنش‌ها و برداشت‌های مشتری در پلتفرم سلسیوس، CEL، برای مدت کوتاهی از حدود 0.90 دلار به 0.09 دلار سقوط کرد. از آن زمان، این شرکت مالی متمرکز (CeFi) با یک شکایت حقوقی دسته جمعی رو به رو است. مبنی بر اینکه به عنوان یک طرح پانزی عمل می کند.

دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) نیز به دلیل ادعا هایی مبنی بر اینکه این شرکت قوانین محلی را نقض کرده است، هشدار داد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت سلسیوس ۱۲.۷۸ درصد در روز کاهش یافت و در حدود ۲.۶۳ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx