پاسخ پلتفرم حریم خصوصی اتریوم “آزتک”به کاربران FTX

پلتفرم حریم خصوصی آزتک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

شبکه آزتک، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند برای افزایش حریم خصوصی در اتریوم، روز جمعه در توییتر برای پاسخ به شکایات مشتریان مبنی بر اینکه FTX، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان، حساب‌های مشتریانی را که از خدمات آزتک استفاده می‌کردند، مسدود می‌کند، پاسخ داد.

شبکه آزتک امروز در توییتی نوشت: «ما از گزارش‌هایی مطلع هستیم که FTX به کاربران هشدار می‌دهد با آزتک تعامل نداشته باشند. گفت که در حال حاضر اقدامات فعالی را برای اطمینان از عدم استفاده از «کاربران غیرقانونی» از سرویس آن انجام می‌دهد، که تعامل خصوصی معامله‌گران اتریوم با برنامه‌های دیفای را آسان‌تر می‌کند.

گزارش کالین وو، روزنامه‌نگار چینی

اوایل امروز وو، گزارش داد که FTX حساب یکی از مشتریان خود را که پول را به آدرس آزتک ارسال کرده بود مسدود کرده است. وو توئیت کرد که آزتک توسط FTX “به عنوان یک سرویس مخلوط” شناسایی شده است. و صرافی به مشتریان خود توصیه می کند که از استفاده از این سرویس خودداری کنند.

اخیراً، FTX حساب کاربری را مسدود کرد که کوین هایی را به zkmoney aztecnetwork ارسال می‌کرد. با توجه به FTX، Aztec Connect – Aztec Network / zk money به عنوان یک سرویس اختلاط شناسایی شده است، که یک فعالیت پرخطر است که توسط FTX ممنوع است.

 

این هشدار پس از ممنوعیت بحث برانگیز دولت ایالات متحده در مورد سرویس ترکیب کردن اتریوم Tornado Cash منتشر شد. هفته گذشته، وزارت خزانه داری ایالات متحده این پروتکل و چندین آدرس کیف پول مرتبط را تحریم کرد. و عملاً ساکنان و شرکت های ایالات متحده را از استفاده از این ابزار منع کرد. این اقدام پیامدهای گسترده‌ای برای صنعت ارزهای دیجیتال داشته است. و برخی از شرکت‌ها و پروژه‌ها اقدامات پیشگیرانه را برای فاصله گرفتن از ابزارهایی که ردیابی منبع وجوه را دشوارتر می‌کنند، انجام داده‌اند.

ما از گزارش هایی مطلع هستیم که FTX به کاربران هشدار می دهد که با آزتک تعامل نداشته باشند.

در نتیجه، ما می‌خواهیم بر چارچوب کاهش ریسک فعلی و جاری خود تأکید کنیم:

۱) اعمال بازدارنده عملی
۲) اثربخشی آنها را اندازه گیری کنید

آزتک می گوید که قبلاً تغییراتی را برای جلوگیری از پولشویی اعمال کرده است، از جمله کاهش نرخ سپرده ها و برداشت ها و تسهیل شناسایی آدرس های در معرض خطر. در توییتر آمده است: «ما در توقف رفتارهای غیرقانونی منفعل نخواهیم بود. این پروژه همچنین از طریق توییتر اعلام کرد که با پلتفرم  FTX تماس گرفته و متعهد به “پیگیری گفتگو با تنظیم کننده های جهانی، نهادهای تبادل متمرکز و مصرف کنندگان است.”

در حالی که FTX هنوز بیانیه رسمی ارائه نکرده است، سم بانکمن-فرید، مدیر عامل FTX در پاسخ به این هیاهو در توییتر اظهار کرد که گزارش‌های مسدود شدن حساب‌ها “مطلوب” بوده است.

وی در توییتی نوشت: «ما دائماً تراکنش‌ها را برای رعایت AML رصد می‌کنیم. و بررسی دقیق‌تری را در مورد برخی تراکنش‌ها انجام می‌دهیم، اما این بدان معنا نیست که هیچ حسابی مسدود شده است.پلتفرم FTX بلافاصله به درخواست Decrypt برای اظهار نظر پاسخ نداد.

ما دائماً تراکنش‌ها را برای انطباق با AML رصد می‌کنیم. و بررسی دقیق‌تری را در مورد برخی تراکنش‌ها انجام می‌دهیم، اما این بدان معنا نیست که هیچ حسابی مسدود شده است.

 

در همین حال، آزتک در پست امروز خود تصریح کرد. که قصد ندارد حریم خصوصی کاربران را برای جلوگیری از استفاده غیرقانونی از سرویس خود قربانی کند. در توییتر آمده است: «امنیت کاربر یک مزیت کلیدی حفظ حریم خصوصی است. “اگر از شبکه ما برای آسیب رساندن به کاربران استفاده شود، ما در ماموریت خود شکست خورده ایم.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx