رگولاتورهای کره جنوبی اینترنت را بر روی معامله گران فرصت طلب کیمچی پریمیوم می بندند

معامله گران کیمچی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

یک تنظیم کننده مالی( رگولاتور) کره جنوبی قرار است به دنبال معامله گران قیمت کیمچی باشد – و متعهد شده است که متخلفان مظنون را به دست عدالت بسپارد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، حق بیمه کیمچی پدیده ای در بازارهای معاملات ارزهای دیجیتال است که به موجب آن بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها در مبادلات داخلی با قیمت های بسیار بالاتری نسبت به پلتفرم های معاملاتی بین المللی معامله می کنند. این معمولاً به دلیل افزایش تقاضا در بین سرمایه گذاران خرده فروشی در کره جنوبی است.

برخی از معامله گران فرصت طلب با خرید بیت کوین از معامله گران خارج از بورس (OTC) در خارج از کشور و سپس «داپینگ» سکه ها برای کسب سود در پلتفرم های کره جنوبی مانند Upbit; به دنبال سود بردن از حق بیمه کیمچی هستند.

برای انجام این کار; معامله گران نیاز به خرید کوین در خارج از کشور دارند و در درجه اول به دنبال فروشندگان OTC در چین و ژاپن بوده اند. به بانک‌ها گفته شده است که این روند را با در نظر گرفتن سقف‌هایی برای حواله‌های خارج از کشور متوقف کنند.

اما به نظر می رسد برخی از معامله گران از نت خارج شده اند. Segye Ilbo گزارش داد که سرویس نظارت مالی نظارتی (FSS) در حال بررسی دو معامله است; که گمان می رود توسط معامله گران پریمیوم کیمچی انجام شده است.

ارزش معاملات

ارزش اولیه آن ۹۸۷ میلیون دلار بود و از طریق بانک داخلی Shinhan انجام شد. دومی حدود ۶۰۸۰۰۰ دلار ارزش داشت و در بانک Woori انجام شد.

هر دو بانک تراکنش‌ها را مشکوک اعلام کردند; و آن‌ها را به FSS گزارش کردند. هیچ نشانه دقیقی در مورد زمان انجام این تراکنش ها ارائه نشده است; اگرچه اعتقاد بر این است که آنها ممکن است در اوج پریمیوم کیمچی انجام شده باشند; زمانی که بیت کوین در کره جنوبی ۳۰ درصد گرانتر از میانگین جهانی بود – حدود دو یا سه سال. پیش.

FSS معتقد است که معامله گران ممکن است با ارسال سود خود به خارج از کشور به دنبال پنهان کردن اقدامات خود بوده باشند; به نظر می‌رسد که در تلاشی برای حذف عطر و بوی رگولاتورها; فیات را به حساب‌های موجود در چین و ژاپن ارسال کرده‌اند.

همچنین به نظر می رسد که معامله گران بیشتر تلاش کرده اند تا با استفاده از تعدادی شرکت به عنوان واسطه، اقدامات خود را پنهان کنند; آنها ظاهراً به بانک ها گفته اند که “برای کالاهای وارداتی مانند شمش طلا پول می پردازند.”

FSS چندین “تحقیقات در محل” را به عنوان بخشی از تحقیقات خود انجام داده است و از آن زمان هر دو پرونده را به سرویس دادستانی منتقل کرده است.

دادستان‌ها همچنین در حال بررسی پرونده‌هایی هستند که در اوایل سال جاری از سوی واحد اطلاعات مالی; تنظیم‌کننده‌ای که مستقیماً صرافی‌های ارزهای دیجیتال را کنترل می‌کند، به آنها ارسال شده است. این پرونده ها در ابتدا توسط بازرسان مستقر در دایگو، شهری در جنوب کشور بررسی شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx