چین لینک پلتفرم توسعه‌دهنده جدیدی به نام Functions را معرفی می‌‎کند

چین لینک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 373 نفر

شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک یک پلتفرم توسعه‌دهنده جدید به نام Chainlink Functions را راه‌اندازی کرده است تا به اتصال برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) با برنامه‌های وب سنتی به شیوه‌ای یکپارچه کمک کند. نسخه بتا این پلتفرم اکنون در شبکه‌های آزمایشی Sepolia اتریوم و Mumbai پالیگان در دسترس است.

شبکه اوراکل چین لینک به گونه ای طراحی شده که قراردادها و برنامه‌های کاربردی هوشمند را قادر می‌سازد تا از داده های خارج از زنجیره به شیوه‌ای ایمن و غیرمتمرکز استفاده کنند. بر اساس داده‌‌های دون آنالیتیکس، چین لینک پرکاربردترین شبکه اوراکل در صنعت کریپتو با بیش از ۶۵۰۰۰۰ کاربر فعال است.

معرفی پلتفرم جدیدی به نام “Function” قرار است تکمیل کننده سرویس اوراکل این پروژه باشد. این ابزار به توسعه‌دهندگان بلاک چین اجازه می دهد تا dAppها یا قراردادهای هوشمند خود را با هر رابط برنامه نویسی کاربردی از داخل فضای فناوری سنتی بدون نیاز به مدیریت زیرساخت های ابری اضافی متصل کنند. این پلتفرم در حال حاضر با ارائه دهندگان فضای ابری مختلف، از جمله خدمات وب آمازون، متا و.. ادغام شده است.

به گفته کمال الموجاهد، مدیر ارشد محصول چین لینک، راه‌اندازی Chainlink Functions مانع مهمی در پذیرش وب۳ را از میان برمی‌دارد. مجاهد گفت:

«با راه اندازی توابع چین لینک، ما یک مانع بزرگ در پذیرش وب ۳ را از بین می‌بریم و ترکیب قراردادهای هوشمند را با API‌های قدرتمند و منابع داده وب ۲ که برای ساخت برنامه های کاربردی به آن نیاز دارند را برای توسعه دهندگان آسان تر از همیشه می کنیم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx