چین لینک پلتفرم توسعه‌دهنده جدیدی به نام Functions را معرفی می‌‎کند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک یک پلتفرم توسعه‌دهنده جدید به نام Chainlink Functions را راه‌اندازی کرده است تا به اتصال برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) با برنامه‌های وب سنتی به شیوه‌ای یکپارچه کمک کند. نسخه بتا این پلتفرم اکنون در شبکه‌های آزمایشی Sepolia اتریوم و Mumbai پالیگان در دسترس است. شبکه اوراکل چین لینک به گونه ای […]

چین لینک

شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک یک پلتفرم توسعه‌دهنده جدید به نام Chainlink Functions را راه‌اندازی کرده است تا به اتصال برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) با برنامه‌های وب سنتی به شیوه‌ای یکپارچه کمک کند. نسخه بتا این پلتفرم اکنون در شبکه‌های آزمایشی Sepolia اتریوم و Mumbai پالیگان در دسترس است.

شبکه اوراکل چین لینک به گونه ای طراحی شده که قراردادها و برنامه‌های کاربردی هوشمند را قادر می‌سازد تا از داده های خارج از زنجیره به شیوه‌ای ایمن و غیرمتمرکز استفاده کنند. بر اساس داده‌‌های دون آنالیتیکس، چین لینک پرکاربردترین شبکه اوراکل در صنعت کریپتو با بیش از 650000 کاربر فعال است.

معرفی پلتفرم جدیدی به نام “Function” قرار است تکمیل کننده سرویس اوراکل این پروژه باشد. این ابزار به توسعه‌دهندگان بلاک چین اجازه می دهد تا dAppها یا قراردادهای هوشمند خود را با هر رابط برنامه نویسی کاربردی از داخل فضای فناوری سنتی بدون نیاز به مدیریت زیرساخت های ابری اضافی متصل کنند. این پلتفرم در حال حاضر با ارائه دهندگان فضای ابری مختلف، از جمله خدمات وب آمازون، متا و.. ادغام شده است.

به گفته کمال الموجاهد، مدیر ارشد محصول چین لینک، راه‌اندازی Chainlink Functions مانع مهمی در پذیرش وب3 را از میان برمی‌دارد. مجاهد گفت:

«با راه اندازی توابع چین لینک، ما یک مانع بزرگ در پذیرش وب 3 را از بین می‌بریم و ترکیب قراردادهای هوشمند را با API‌های قدرتمند و منابع داده وب 2 که برای ساخت برنامه های کاربردی به آن نیاز دارند را برای توسعه دهندگان آسان تر از همیشه می کنیم.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx