نهنگ‌های چین لینک از خواب بیدار شدند

چین لینک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ چین لینک ده‌ها میلیون دلار توکن LINK را جابه‌جا کرده‌اند، زیرا بازارهای کریپتو به سمت نزولی حرکت می‌کنند. طبق گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین سنتیمنت، سه تراکنش بزرگ LINK به ارزش حدود ۸۰ میلیون دلار، همگی در عرض چند دقیقه انجام شده اند. این شرکت افزود که این فعالیت نهنگی بزرگترین تراکنش زنجیره‌ای برای شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک در ۹۰ روز گذشته است. سنتیمنت اشاره کرد که در مجموع، ۱۱.۶ میلیون LINK، تقریباً ۷۹.۷ میلیون دلار، به کیف پول یک نهنگ منتقل شد.

در همان روز، سرویس ردیابی بلاک چین، Lookonchain، انتقال‌های لینک بزرگی را نیز مشاهده کرد که یکی از آدرس‌های نهنگ ذکر شده توسط سنتیمنت را شامل می‌شد. به گفته Lookonchain، این رمزارز از عرضه غیر گردشی LINK یا توکن هایی که توسط شرکت چین لینک کنار گذاشته شده بود، به یک کیف پول نهنگی منتقل شد. توکن‌های LINK متعاقباً به بایننس منتقل شد، جایی که می‌توان آن را در بازار آزاد به فروش رساند. لوک آنچین نوشت:

«سه آدرس عرضه غیر گردشی چین‌لینک در مجموع ۶.۱ میلیون LINK (42.2 میلیون دلار) را به بایننس منتقل کردند… این سه آدرس ۱۷.۵ میلیون LINK (124 میلیون دلار) را در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ و ۱۴.۵۵ میلیون LINK (90 میلیون دلار) را در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ به بایننس منتقل کردند.»

در زمان نگارش این مقاله، چین لینک با قیمت ۶.۸۹ دلار معامله می‌شود که بیش از ۸۶ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۵۲ دلار که در ماه می ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx