استفاده از قراردادهای هوشمند برای پرداخت هزینه کلاس ها توسط والدین چینی

قراردادهای هوشمند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

استفاده از قراردادهای هوشمند برای پرداخت هزینه کلاس ها در چین

یک بانک تجاری دولتی چین قرار است با استفاده از قراردادهای هوشمند مبتنی بر یوان دیجیتالی را راه‌اندازی کند که به والدین مدارس ابتدایی اجازه می‌دهد هزینه تحصیل فرزندان خود را با استفاده از یوان دیجیتال یاe-CNY  پرداخت کنند.

این ابتکار، به گفته رسانه The Cover، زاییده فکر بانک چین، یکی از “چهار بانک بزرگ” تجاری دولتی چین است. این پروژه در شهر چنگدو در استان سیچوان مرکزی چین در حال انجام است. این بانک با مقامات آموزشی و مالی چنگدو همکاری کرده است و به والدین اجازه می دهد تا با استفاده از این ارز فیات دیجیتال هزینه باشگاه های پیش از مدرسه و بعد از مدرسه، درس های ورزشی و درس های فوق برنامه فرزندانشان را بپردازند.

بر اساس این برنامه، والدین با استفاده از یوان دیجیتال، یک سپرده ثابت پرداخت می کنند. سپس این سرمایه‌ها با پیمانکاران خصوصی که باشگاه‌ها را اداره می‌کنند یا دروس ارائه می‌دهند، منعقد می‌شود. این قرارداد تنها زمانی فعال می شود که کودک در یک باشگاه یا کلاس درس شرکت کند.

برای مثال، اگر کودک یک جلسه را به دلیل بیماری از دست بدهد، قرارداد باطل می شود و وجه سپرده به کیف پول الکترونیکی یوان دیجیتال والدین بازگردانده می شود.

به طور سنتی، آموزش و پرورش محلی و مقامات مالی مجبور بودند در چنین شرایطی به عنوان واسطه عمل کنند. آنها باید بر حضور و غیاب و گرفتن پرداخت ها از والدین قبل از انتقال وجوه به پیمانکاران خصوصی نظارت می کردند.

مزایای استفاده از این فناوری

اما از بانک چین نقل شده است که استفاده از قراردادهای هوشمند یوان دیجیتال به مقامات نظارتی اجازه می دهد تا از دردسرهای قرارداد دور شوند. همچنین به والدین اجازه می دهد تا پرداخت های خود را مستقیماً به پیمانکاران خصوصی انجام دهند. بانک عنوان کرد فناوری قراردادهای هوشمند نیز شفافیت در پرداخت ها را ارتقا می دهد.

اگرچه قراردادهای هوشمند به طور سنتی در فضای بلاکچین و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می شود، بانک مرکزی خلق چین (PBoC) استدلال می کند که می تواند از فناوری قراردادهای هوشمند در پروژه e-CNY خود استفاده کند.  بانک مرکزی خلق چین قبلاً برای حداقل هشت حق ثبت اختراع که با “قرارداد هوشمند” مرتبط است، درخواست داده بود.

کارشناسان مالی چینی ادعا کرده‌اند که فناوری قراردادهای هوشمند را می‌توان پس از راه‌اندازی یوان دیجیتال در سراسر کشور در سیستم پرداخت ملی اعمال کرد.

در همین حال، بانک چین همچنین توضیح داده است که توکن‌های یوان دیجیتال را به ساکنان چونگ کینگ هدیه می‌دهد. البته به شرطی که از توکن ها فقط برای پرداخت محصولات و خدمات کم انتشار کربن. مانند تحویل مواد غذایی بدون پلاستیک و حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx