کاردانو با فعالیت‌های فوق‌العاده صعودی سر و صدا می‌کند

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

کاردانو (ADA) یکی از رمزارزهای اصلی است که در این هفته با ۹ درصد افزایش به بالاترین سطح روزانه ۰.۳۷۷ دلار با سود هفتگی ۲۲ درصدی رسید. این افزایش قیمت، ارزش بازار ADA را به حدود ۱۳ میلیارد دلار رسانده است و حجم معاملات روزانه به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است.

اگرچه یک دلیل خاص پشت روند صعودی ADA وجود ندارد، افزایش فعالیت در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن می تواند یکی از این دلایل باشد. داده‌های آنچین توسط دیفای لاما نشان‌دهنده افزایش حجم تراکنش‌ها در اکثر زمینه‌ها ازجمله NFTها، دیفای، بازی‌ها و DEX‌های ساخته‌شده در کاردانو است. علاوه بر این، علاقه مندان به کاردانو نسبت به پیشرفت های جاری در بلاکچین، از جمله کیف پول Lace و کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون مستقر در وایومینگ، خوش بین هستند. Lace یک پلت فرم کیف پول وب۳ در کاردانو است که در یک شبکه آزمایشی برای مدیریت دارایی های دیجیتال، NFT ها و خدمات دیفای منتشر شده است.

افزایش پذیرش کاردانو

کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون یک مرکز مراقبت های بهداشتی است که به عنوان یکی از راه هایی که کاردانو برای پذیرش توکن اصلی خود، ADA تلاش می کند، تلقی می شود. یکی از بنیانگذاران پلتفرم، چارلز هاسکینسون، اخیراً اعلام کرد که این کلینیک ADA را به عنوان پرداخت می پذیرد. این مرکز، خدمات پزشکی از جمله مراقبت از سلامت روان، غربالگری سلامت، تغذیه و سلامت زنان را ارائه می دهد. سال گذشته، کاردانو همچنین از راه اندازی رستوران Nessie و یک سالن ویسکی در وایومینگ خبر داد که ADA را نیز می‌پذیرند.

این افزایش قیمت همچنین می‌تواند مربوط عوامل اقتصادی باشد. عوامل اقتصاد کلان همچنین نشان می‌دهد که نرخ تورم می‌تواند کاهش یابد و سرمایه‌گذاران می‌توانند وارد عمل شده و قیمت‌های کریپتو را زودتر افزایش دهند. احساسات مثبت کاردانو در بحبوحه افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد که در زمان انتشار با ۶ درصد افزایش به ۱.۰۵ تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین سطح ۲۳ هزار دلار را پس گرفته است، در حالی که اتریوم نیز سبز است و بالای ۱۶۵۰ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx