کوین بیس خواستار تایید ETF اسپات اتریوم گری‌اسکیل شد

ETF اسپات اتریوم
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 198 نفر

در خبری جدید از بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، کوین‌بیس، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) خواسته تا با راه‌اندازی صندوق ETF اسپات اتریوم گری‌اسکیل موافقت کند. پل گرول، مدیر حقوقی ارشد کوین‌بیس، در یک پست اخیر، استدلال‌های حقوقی، فنی و اقتصادی گری‌اسکیل را برای جلب موافقت SEC به اشتراک گذاشته است.

در اکتبر ۲۰۲۳، گری‌اسکیل درخواست تبدیل صندوق ۵ میلیارد دلاری اتریوم خود به ETF اسپات اتریوم را داد. این گزارش ابتدا توسط NYSE Arca، صرافی که انتظار می‌رود این ETF را فهرست کند، منتشر شد. در حالی که این شرکت مدیر دارایی منتظر تایید مقررات SEC است، مایکل سونن‌شاین، مدیرعامل، تأکید کرد که این شرکت قصد دارد این توسعه را به حوزه نظارتی ایالات متحده وارد کند.

حمایت کوین‌بیس و گرول از صندوق گری‌اسکیل اتریوم عمدتاً به دلیل به رسمیت شناختن ETH به عنوان یک کالا و نه یک اوراق بهادار بوده است. کوین‌بیس در نامه‌ای به SEC نوشت:

«ما به طور کامل به مکانیزم‌های امنیتی تکنولوژیکی و عملیاتی اتریوم ایمان داریم.» بنابراین، این پلتفرم از تنظیم‌کننده‌ها می‌خواهد که ETF اتریوم را تأیید کنند و ادعا می‌کند که این محصول آسیب‌پذیری کمی در برابر کلاهبرداری و دستکاری دارد.

در حالی که ETF‌های اسپات بیت‌کوین راه‌اندازی شده به تازگی با پیشتازی IBIT بلک راک به طور قابل توجهی رشد کرده‌اند، جامعه ارزهای دیجیتال منتظر تأیید SEC برای ETFهای اتریوم هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx