دو کوان به ایالات متحده منتقل می‌شود

دو کوان
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 278 نفر

دو کوان به سرزمین آرزوها می‌رود

تصمیمی که در دادگاه عالی مونته‌نگرو اتخاذ شده است، حاکی از این است که بنیان‌گذار بلاکچین شکست خورده ترا، دو کوان، به ایالات متحده تحویل داده خواهد شد. یک رسانه محلی این خبر را در روز گذشته منتشر کرد. دو کوان در ایالات متحده با هشت اتهام مختلف رو به رو است. این اتهامات درمورد فروپاشی اکوسیستم ترا و آسیب چند میلیارد دلاری به سرمایه‌گذاران است. وی در مارس ۲۰۲۳ در فرودگاه پودگوریتسا مونته‌نگرو به دلیل داشتن یک پاسپورت جعلی کاستاریکایی دستگیر شد.

فرآیند استرداد به دلیل همزمان بودن درخواست‌های ایالات متحده و زادگاه دو کو‌ان، کره‌جنوبی، پیچیده شد. با این حال کمیته بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً پیشرفتی در دادگاه مدنی علیه دو کوان و ترا فرم لبز را به دست آورد تا فرآیند استرداد را اداره کند. این پرونده مدنی ادعا می‌کند که دو کوان و ترا فرم لبز در ارتباط با یک کلاهبرداری کریپتویی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار اقدام به گمراه‌کردن سرمایه‌گذاران ترا کرده‌اند. دادگاه اکنون در تاریخ ۲۵ مارس برگزار خواهد شد.

واکنش قیمت لونا به استرداد دو کوان

قیمت لونا به اخبار استرداد دو کو‌ان واکنش فوری نشان داد. لونا، توکن بومی بلاکچین ترا (LUNA) با یک کاهش تند ۱۲ درصدی روبرو شد. تحلیل‌گران بازار این نوسانات قیمت را به عدم اطمینان سرمایه‌گذاران در مورد روند قانونی پرونده دو کوان و تأثیرات ممکن بر آینده ترا نسبت می‌دهند. در حال حاضر لونا با قیمت $ ۰.۵۱۶۸۸ معامله می‌شود و مسیر قیمتی آن به شدت وابسته به نتیجه دادگاه دو کو‌ان است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx