افزایش ۱۰ درصدی استخراج ارزهای دیجیتال توسط Core Scientific

استخراج ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Core Sientific

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Core Scientific گزارش داد که در ماه ژوئیه ۱۲۲۱ بیت کوین تولید کرده است. این مقدار بیت کوین در حالی استخراج شد که بدلیل کمبود برق شبکه تگزاس مجبور شد ماینرهای خود را در چندین نوبت خاموش کند.

در اطلاعیه روز جمعه، شرکتCore Scientific  گفت که تولید بیت کوین تولید شده در ژوئن ۱۱۰۶ بوده که در ژوئن به ۱۲۲۱ بیت کوین رسیده است. یعنی یک افزایش تقریباً ۱۰.۴% درصدی. این شرکت دلیل قطعی برق در چند نوبت را به دلیل بالا رفتن دما در بعضی از دیناسنترها عنوان کرد. اما با وجود کاهش فعالیت این شرکت هش ریت آن ۶ درصد افزایش یافت و به EH/S 10.9 رسید.

به گفته Core Scientific، این شرکت در ماه ژوئیه در چندین نوبت دیتاسنتر تگزاس خود را به طور کامل خاموش کرد تا مانع از کمبود برق در شبکه سراسری تگزاس شود. این شرکت گزارش داد که تقاضای برق خود را طی ماه گذشته ۸۱۵۷ مگاوات ساعت (مگاوات ساعت) کاهش داده است.

در ماه ژوئیه، ساکنان بسیاری از مناطق تگزاس چندین روز متوالی دمای بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت را تجربه کردند. همچنین ESCORT پیش بینی کرد که تقاضا برای مصرف برق می‌توانست از عرضه موجود پیشی بگیرد. Riot Blockchain یکی دیگر از شرکت های استخراج ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که تولید بیت کوین این شرکت از ژوئن تا ژوئیه ۲۴ درصد کاهش یافته است و از ۴۲۱ بیت کوین به ۳۱۸ بیت کوین رسیده است. به گفته مدیرعامل این شرکت، مصرف برق آن ها ۱۱۷۱۷ مگاوات ساعت کاهش یافته است.

درآمد شرکت Core Scientific

مایک لویت، مدیرعامل Core Scientific در ماه ژوئیه گفت که این شرکت قصد دارد ظرفیت دیتاسنتر خود را تا ۷۵ مگاوات افزایش دهد و آن را به نرخ هش EH/s 30 تا پایان سال ۲۰۲۲ برساند. این شرکت اعلام کرد که این شرکت ۱۰۲۵ بیت کوین به ارزش حدودی ۲۸ میلیون دلار دارد. همچنین این شرکت در ماه ژوئن حدود ۷۰۰۰ بیت کوین خود را به ارزش ۱۶۷ میلیون دلار فروخته است. مقدارفروش آن ها در ماه جولای حدود ۲۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۴۴ میلیون دلار بوده است.

این شرکت استخراج ارزهای دیجیتال قصد دارد گزارش درآمد خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ را در ۱۱ اوت منتشر کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx