احتمال افزایش فعالیت ماینرهای بیت کوین

ماینر بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

کاهش فعالیت ماینرهای بیت کوین در ماه های گذشته

تعداد ماینرهای بیت کوین تقریبا دوماه است که روندی کاهشی داشته اند، اما با بهبود شرایط بازار این روند نزولی می تواند بزودی پایان یابد.

این گزارش بخشی از تحلیل شرکت استخراج ارزهای دیجیتال BlockWare از شرایط فعلی ماینرها  است که در تاریخ ۲۹ جولای  منتشر شده است.

آخرین نسخه از سری تحقیقات بازار، تغییرات در اکوسیستم استخراج ارزهای دیجیتال را نشان داد تا باعث تغییر روندی شود که از ماه ژوئن شروع شده است.

به گزارشBlockware، فعالیت ماینرها که بر اساس شاخص هش ریبن (hash ribbon) اندازه گیری می شوند، برای مدت طولانی کم شده است. شاخص هش ریبن بر اساس تغییرات نرخ هش شبکه بیت کوین است و به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که چه زمانی قیمت بر اساس تجربه، صعودی خواهد بود.

از چه زمانی این کاهش آغاز شده است؟

کاهش فعالیت ماینرهای بیت کوین از ۷ ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شد و مدت زمان قابل توجهی ادامه یافته است. توجه به این نکته مهم است که کاهش فعالیت نشان می دهد که تعداد زیادی از دستگاه ها دیگر استخراجی انجام نمی دهند.

از ۷ ژوئن، ریگ های استخراج جدید احتمالاً توسط شرکت های استخراج دولتی و خصوصی راه اندازی شده اند. از طرفس، تعداد زیادی از دستگاه های قدیمی یا ماینرهای با بازده کم خاموش شده‌اند، کاهش میزان هش و سختی در واقع به همین اندازه کاهش یافته است.

این تغییر رویه نشان دهنده کاهش سودآوری استخراج به دلیل ریزش بیت کوین است; که در ژوئن به ۱۷۶۰۰ دلار رسید.

سیگنال هایی وجود دارد که نشان می دهند بازار ارزهای دیجیتال رو به بهبود است; تعداد زیادی از ماینرهای بیت کوین به همین دلیل هنوز دستگاه های خود را خاموش نکرده اند. طبق گزارش Blockware، کاهش فعالیت ماینرها، همانطور که توسط هش ریبون تعریف شده است; باید قبل از شروع پاییز پایان یابد و شاهد یک روند افزایشی باشد.

طبق این تحلیل Blockware; «اگر بیت کوین کف قیمتی دیگری را تجربه نکند; باید انتظار داشته باشیم که کاهش فعالیت ماینرها حداکثر در ماه آگوست یا سپتامبر به پایان برسد.

شسکته شدن روند نزولی چندماهه سختی شبکه

وقتی صحبت از بازکشت ماینرهای بیت کوین به بازر می شود; به لطف شفافیت داده ها در شبکه بیت کوین; سیگنال های اولیه آن را می توانیم توسط داده های آن چین رصد کنیم.

سختی استخراج برای اولین بار در دو ماه گذشته; در ۴ آگوست پس از سه کندل نزولی متوالی روندی صعودی پیدا کرده است.

Blockware  اعلام کرد; “در حال حاضر پیش بینی می شود که این روند همچنان مثبت باشد و احتمال تداوم آن زیاد است.”

این افزایش، در صورت تداوم روند فعلی قیمت‌ها; نسبتاً کم و حدود ۰.۵ درصد خواهد بود. برای مقایسه، سختی شبکه طی دوماه گذشته ۵ درصد کاهش یافته بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx