بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین در آمریکا اکثر بیت کوین های خود را فروخته است

آدرس بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

فروش بیت کوین توسط بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین

بر اساس اعلامیه بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین در آمریکا در روز جمعه، این شرکت در ماه جولای ۱۹۷۵ بیت کوین را با قیمت متوسط ​​۲۲۰۰۰ دلار به ازای هر بیت کوین فروخت و درآمد آن ۴۴ میلیون دلار بود. این در حالی است که این شرکت در ماه گذشته ۱۲۲۱ بیت کوین استخراج کرده است.

در ترازنامه Core Scientific تا ۳۱ جولای تنها ۱۲۰۵ بیت کوین و ۸۳ میلیون دلار پول نقد وجود داشت.

این شرکت توضیح داد: درآمد حاصل از فروش بیت کوین در ماه جولای در درجه اول برای افزایش ظرفیت دیتاسنتر این شرکت استفاده شده است. همچنین بدهی خود به شرکت سازنده دستگاه های استخراج بت کوین بیت مین را استفاده فروش بیت کوین، صاف کرده است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ صدهزار ماینر از شرکت بیت مین خریداری کرده بود. در حال حاضر این شرکت تنها ۱۰ میلیون دلار دیگر به شرکت بیت مین بدهی دارد.

اگرچه این فروش باعث کاهش کل دارایی بیت کوین Core Scientific شده است، اما در مقایسه با ماه قبل فروش بیت کوین بسیار کمتر شده است. این شرکت در ماه ژوئن ۷۲۰۲ بیت کوین به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار فروخت تا باعث “افزایش نقدینگی” شرکت شود.این در حالی بود که در ماه ژوئن تنها ۱۱۰۶ بیت کوین توسط این شرکت استخراج شده بود.

لازم به ذکر است که بازار نزولی بسیاری از شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال را وادار کرده است تا دارایی‌های بیت کوین خود را نقد کنند.

آمار شرکت Core Scientific

Core Scientific در حال گسترش فعالیت های استخراج خود است. این شرکت اخیرا ۱۴۰۰۰ دستگاه ماینر جدید را خریداری کرده است; و ظرفیت هش ریت خود را به ۱۹.۳ اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش داده است. بدین ترتیب این شرکت تبدیل به بزرگترین شرکت استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده شده است. بر اساس داده های  Blockchain.com; این معادل ۱۹.۳ کوینتیلیون هش در ثانیه است که نشان دهنده حدود یک دهم کل نرخ هش بیت کوین است.

حدود ۴۴ درصد از کل نرخ هش این شرکت استخراج بیت کوین از طریق سرویس‌های ابری ایجاد شده است; که مشتریان از طریق آن نرخ هش دستگاه های موجود در شرکت Core Scientific را اجاره می کنند; و  از آن کسب درآمد می کنند. این شرکت در ماه ژوئیه قراردادهایی را با مشتریان امضا کرد که انتظار می رود ۵۰ میلیون دلار درآمد سالانه داشته باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx