کازماس در حال آماده شدن برای یک به‌روزرسانی جدید است

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

هاب، زنجیره مرکزی اکوسیستم کازماس، در حال آماده سازی برای ارتقای شبکه Rho می‌باشد که قرار است امروز حدود ساعت 16:30 به وقت تهران و در ارتفاع بلوک 14,099,412 انجام شود. این ارتقاء طیف وسیعی از پیشرفت‌ها را برای زیرساخت‌های کازماس به همراه خواهد داشت. همچنین در این ارتقا «فی جهانی» به ماژول نرم‌افزاری این […]

کازماس

هاب، زنجیره مرکزی اکوسیستم کازماس، در حال آماده سازی برای ارتقای شبکه Rho می‌باشد که قرار است امروز حدود ساعت 16:30 به وقت تهران و در ارتفاع بلوک 14,099,412 انجام شود.

این ارتقاء طیف وسیعی از پیشرفت‌ها را برای زیرساخت‌های کازماس به همراه خواهد داشت. همچنین در این ارتقا «فی جهانی» به ماژول نرم‌افزاری این شبکه اضافه می‌شود؛ یک قطعه کد اضافه‌شده که امکان جمع‌آوری هزینه‌های تراکنش از کاربران و توزیع جهانی را فراهم می‌کند. تیم توسعه اصلی در کازماس گفت که هدف بهبود امنیت شبکه از طریق کاهش احتمال تبانی یا بدرفتاری اعتبارسنجی است.

کازماس (اکوسیستمی متشکل از بیش از 200 بلاکچین) به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا در زنجیره های متفاوت برنامه‌های ویژه بسازند. این شبکه برای ایجاد زنجیره‌های منفرد مانند کاوا، Osmosis، اینجکتیو، تورچین، Evmos و Canto به فناوری‌ها و چارچوب‌های اصلی، مانند توافق Tendermint و کیت توسعه نرم‌افزار کازماس متکی است. چنین زنجیره هایی با استفاده از پروتکل ارتباطی Hub و ارتباطات بین بلاکچین (IBC) به یکدیگر متصل می شوند.

Rho مقدمات ارتقای دیگری به نام “امنیت بین زنجیره ای” را فراهم می کند که برای انتشار در سه ماهه اول سال 2023 برنامه ریزی شده است و به زنجیره های منفرد در Cosmos اجازه می دهد تا با استفاده از اعتبارسنجی های امنیتی مشابهی که کازماس هاب را اجرا می کند، خود را ایمن کنند.

تیم Hub به کاربران هشدار داد که در طول ارتقا، احتمال از کار افتادن شبکه برای یک مدت کوتاه وجود دارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx