ارزش بازار لونا LUNA ریزش می‌کند | ترا لونا در رتبه ۹۹ ارزش بازار

لونا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

ترا لونا پس از ناکامی در نشان دادن رشد، از نظر ارزش بازار نزدیک به حذف از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر است. در زمان انتشار مقاله، لونا (LUNA) با ارزش بازار ۳۳۲ میلیون دلار به عنوان ۹۹ امین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی شد. همچنین با ۶.۷۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته و ۶ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته، در ۲.۶۱ دلار معامله شد.

قیمت لونا، پس از افزایش سوداگرانه در ماه سپتامبر که از طرح کاهش مالیات ۱.۲ درصدی LUNC گرفته شده بود، متوقف شد. این سود متعاقباً معکوس شد زیرا معامله گران در روزهای بعد سود گرفتند و از معامله خارج شدند. پس از کاهش قیمت، LUNA به محدوده ماه ژوئن خود بازگشته است، و یا اصلاً حرکتی نشان نداده است. LUNA نماد اصلی دومین تکرار بلاک چین ترا است که پس از انفجار ترا در ماه می احیا شد و ارزش ۶۰ میلیارد دلاری آن از بین رفت. تحقیقات در مورد کلاهبرداری علیه ترافرم لبز، شرکت سازنده بلاک چین و بنیانگذار آن دوکوان پس از فروپاشی انجام شد. بلاک چین قدیمی به ترا کلاسیک تغییر نام داد که دارای توکن Luna Classic (LUNC) و استیبل کوین USTC است.

همانطور که U.Today گزارش داد، دادستان های کره جنوبی گزارش دادند که اخیراً ۳۳۱۳ بیت کوین از صرافی های کوکوین و OKX توسط یک کیف پول TFL منتقل شده است. ظاهراً کوان مدت کوتاهی پس از صدور حکم بازداشت، کیف پول جدیدی را برای بنیاد لونا، یک سازمان غیرانتفاعی در پشت ترا ایجاد کرد. با این حال، دو کوان این اتهامات را رد کرد.

ماه‌ها پس از سقوط، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، ادعا می‌کند که ترا تلاش کرده است تا بازار را برای تقویت توکن LUNA دستکاری کند. بوترین اظهار داشت که هیچ کس نمی دانست که تیم ترا با ذخایر عظیم بیت کوین خود چه کرد. تا کنون، بلاک چین جدید ترا در تلاش است تا سرمایه گذاران را به اکوسیستم خود جذب کند، زیرا تاکنون هیچ کاتالیزور مثبتی نداشته است. مشکلات حقوقی دو کوان همچنان بر اکوسیستم تأثیر می گذارد. علاوه بر این، قیمت ممکن است به عملکرد غم انگیز خود ادامه دهد، مگر اینکه یک کاتالیزور مثبت دیده شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx