پیش بینی قیمت بیت کوین توسط متخصصان مختلف

پیش بینی قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1009 نفر

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط متخصصان مختلف

گروهی متشکل از ۵۵ کارشناس ارزهای دیجیتال فاش کرده اند که آنها معتقدند قیمت بیت کوین (BTC) می تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۲۷۰۰۰۰ دلار برسد، در حالی که پیش بینی ها برای پایان سال جاری همچنان شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال هستند. پنل تخصصی که توسط پورتال فایندر مورد بررسی قرار گرفت، پیش بینی کرد که بیت کوین تا پایان سال جاری حدود ۲۱۰۰۰ دلار معامله می شود که کمتر از پیش بینی قبلی ۲۵۴۰۰ دلاری آنها در جولای سال جاری است. در آوریل ۲۰۲۲، پنل تخصصی پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین سال را با قیمت حدود ۶۵۰۰۰ دلار به پایان برساند.

پیش‌بینی ۲۷۰۰۰۰ دلاری این پنل برای سال ۲۰۳۰ به‌طور قابل‌توجهی کمتر از پیش‌بینی آن‌ها در آوریل سال جاری است، زمانی که تا آن زمان شاهد معامله بیت کوین با قیمت ۴۲۰،۰۰۰ دلار بودند. پیش‌بینی‌های این پنل با وجود فروش قابل توجهی که تا کنون در بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری دیده شده است، همچنان صعودی باقی مانده است. پیش‌بینی قیمت‌ها برای پایان سال جاری همچنان به نظر صعودی به نظر می رسد. به عنوان مثال، مدیر عامل EXMO، سرهی ژادانوف، گفت که بیت کوین تا پایان سال جاری با قیمت ۲۵۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۳۰ با قیمت ۱ میلیون دلار معامله می شود.

هیچ چیز اساساً برای بیت کوین تغییر نکرده است، این یک بحران سرمایه جهانی است و بیت کوین در کوتاه مدت تحت تأثیر قرار می گیرد اما بهبود خواهد یافت. بسیاری از دارایی های مالی دیگر نمی توانند. قابل‌توجه است که ۷۷ درصد از اعضای پنل فایندر، بیت کوین را یک ذخیره‌کننده ارزش می‌دانند، اگرچه برخی از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که معتقدند این ارز دیجیتال پرچم‌دار امسال جایگاه خود را به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش از دست داده است.

این پورتال همچنین فاش کرد که ۴۶ درصد از پنل معتقدند اکنون زمان خرید بیت کوین است، در حالی که ۴۴ درصد گفتند اکنون زمان HODL دارایی های دیجیتالی است. تنها ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که معتقدند اکنون زمان خوبی برای فروش ارز دیجیتال است. رایج ترین دلیلی که برای خرید بیت کوین ارائه می شود این است که آنها معتقدند قیمت ارز دیجیتال به جای تغییرات اساسی در خود بیت کوین، توسط عوامل کلان اقتصادی پایین نگه داشته می شود.

مدیر عامل  کوین اسمارت فایننشال، جاستین هارتزمن، گفت که بیت کوین “به دلیل شرایط کلان خارجی در شرایط سختی به سر می برد” و اگر این شرایط بهبود یابد “و محیط نظارتی بهتر شود، قیمت بیت کوین باید افزایش یابد.” ۱۹ درصد از اعضای پنل فایندر اعلام کردند که معتقدند بیت کوین بیش از حد قیمت گذاری شده است، در حالی که ۲۵ درصد معتقدند قیمت فعلی منصفانه است، به این معنی که اکثریت گفتند که قیمت آن کمتر است. جرمی چی، دانشیار امور مالی غیرمتمرکز در دانشگاه ناتینگهام ترنت، که بیت کوین را گران تر از قیمت واقعی اش می داند، گفت:

بیت کوین ویژگی های پوشش ریسک خود را از دست داده است و به یک سرمایه گذاری جایگزین اصلی تبدیل شده است و بنابراین مستعد رویدادهای مهم در سراسر جهان و شرایط اقتصاد کلان است. برخی از شرکت کنندگان پیشنهاد کردند که ارزش بازار اتریوم می تواند از بیت کوین سبقت بگیرد و گفتند که ممکن است تا سال آینده این اتفاق رخ دهد. سایر تحلیلگران نیز نسبت به بیت کوین نسبتاً مثبت هستند. لارنس لپارد، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، موسس شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Equity Management Associates، فاش کرده است که معتقد است قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین در چند سال آینده به راحتی می‌تواند ۱۰۰ برابر شود و تا ۲ میلیون دلار باشد. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، یاسین المانجرا، تحلیلگر در شرکت مدیریت سرمایه آرک، از پیش بینی این شرکت مبنی بر اینکه قیمت ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین در آینده به بالای یک میلیون دلار خواهد رسید، دفاع کرده است.

فدرال رزرو ایالات متحده و سایر بانک های مرکزی برای کاهش تورم نرخ بهره را افزایش داده اند، به همین دلیل قیمت بیت کوین و سایر ارزهای پر ریسک در چند ماه گذشته کاهش یافته است. المانجرا گفت که هنوز فرصت قابل توجهی برای سرمایه گذاری در بیت کوین وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx