ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ برطرف می شود

ارزهای دیجیتال هنگ کنگ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 514 نفر

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ برطرف می شود

هنگ کنگ اکنون در حال فکر تغییر مقررات معاملات ارزهای دیجیتال خود است، به نحوی که سعی می کند در ممنوعیت همه جانبه کریپتو با چین متفاوت باشد. هنگ کنگ در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی به موقعیت یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال با معرفی بسیاری از ابتکارات قانونی مرتبط با صنعت کریپتو است.

هنگ کنگ نمی خواهد یک ممنوعیت عمومی اعمال کند و در تلاش است رویکرد خود را نسبت به مقررات تغییر دهد. این امر توسط دولت هنگ کنگ انجام خواهد شد که لایحه خود را برای تنظیم ارزهای دیجیتال به شیوه ای بسیار مستقل و آزادتر ارائه کند. الیزابت وانگ، که سرپرست واحد فین‌تک در کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) است، این موضوع را تایید کرده است.

تنظیم کننده های امنیتی هنگ کنگ در حال برنامه ریزی برای تجدید نظر در الزامات تجاری خود هستند تا سرمایه گذاران بتوانند مستقیماً در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

با ارائه این تغییر، هنگ کنگ می‌تواند خروج شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و استعدادها را از صنعت معکوس کند زیرا می‌تواند محیطی مساعد برای کارآفرینان در صنعت ایجاد کند. جدیدترین ابتکارات SFC شامل اجازه دادن به سرمایه گذاران خرد به منظور سرمایه گذاری مستقیم در رمزارزها بوده است.

بر اساس گزارش ها، الیزابت وونگ در پانلی که توسط InvestHK، South China Morning Post برگزار شد، این صحبت ها را تایید کرد. این ابتکاری است که نشان می‌دهد که دیدگاه SFC در مورد ارزهای دیجیتال در چهار سال گذشته در نهایت به سمت مثبتی تغییر کرده است.

برداشت قبلی از دارایی های دیجیتال شامل محدود کردن تجارت در صرافی های متمرکز به سرمایه گذاران حرفه ای بود. سرمایه گذارانی که می توانستند معامله کنند باید دارای سبد سهامی به ارزش حداقل یک میلیون دلار می بودند. به گفته وونگ، صنعت کریپتو منطبق‌تر شده بود، اما برای کمک به تجارت کریپتو در طول زمان، نیاز به تغییر داشت.

ما چهار سال تجربه در تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال داشته‌ایم… ما فکر می‌کنیم که این ممکن است واقعاً زمان خوبی باشد تا واقعاً به دقت فکر کنیم که آیا به این نیاز فقط سرمایه‌گذار حرفه‌ای ادامه خواهیم داد یا خیر.

سایر تحولات

SFC قصد دارد چند طرح قانونی دیگر را آغاز کند که به توسعه صنعت ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ کمک می کند. سیاست دیگری در ماه ژانویه معرفی شده است که به ارائه دهندگان خدمات امکان می دهد برخی مشتقات مرتبط با ارزهای دیجیتال را بفروشند. همانطور که در بالا ذکر شد، تنظیم‌کننده‌ها همچنین در حال بررسی مجدد این موضوع هستند که آیا باید به سرمایه‌گذاران خرد اجازه سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با ارز دیجیتال را بدهند. بر اساس گزارش ها، دولت منطقه اداری ویژه هنگ کنگ لایحه ای را ارائه کرده است که می تواند ایجاد یک رژیم نظارتی برای ارائه دهندگان ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کند.

مقامات همچنین برنامه‌ریزی کرده‌اند که برای معرفی سایر فناوری‌های نوظهور مانند توکن‌های غیرمثلی و متاورس آماده باشند که به هنگ کنگ وضعیت «مرکز دارایی‌های مجازی بین‌المللی» می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx