آموزش ارزدیجیتال در خوزستان

آموزش ارز دیجیتال در خوزستان
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 8954 نفر

به دنیای آموزش ارزدیجیتال خوش آمدید

اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات و آموزش ارزدیجیتال هستید و نمی‌دانید از کجا و چطوری شروع کنید، این مقاله مخصوص شماست! در ارزینجا یکی از مهمترین ماموریت‌های این است که عموم مردم را در مورد پتانسیل تحول آفرین ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین آموزش دهیم. در این وب سایت، بیش از هزاران مقاله مرتبط با آموزش ارزدیجیتال را خواهید دید که همه چیز را از امنیت رایانه گرفته تا اقتصاد را پوشش می دهد. ما می دانیم که وقتی تازه کار هستید می تواند کمی دلهره آور باشد. ام هدف ما این است تا به آرامی شما را با برخی از مفاهیم کلیدی که برای شروع سفر خود به دنیای فناوری بلاکچین نیاز دارید آشنا کنیم. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید وارد دنیای ارز دیجیتال شویم.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که تیم ارزینجا با کمک تیمی از متخصصان ارز دیجیتال و بلاکچین اقدام به ساخت یک دوره رایگان آموزش ویدیویی ارزدیجیتال کرده است که شما می‌توانید از هرکجا چه خوزستان باشید، چه سیستان و بلوچستان، چه کردستان و چه مازندران بتوانید به صورت کاملا اصولی و جامع آموزش های مربوط به ارزدیجیتال را مشاهده کنید. یکی از اهداف اصلی صرافی ارزینجا همواره ارتقای سطح آگاهی هموطنانمان در حوزه ارزدیجیتال بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که برای آموزش اصولی و رایگان شما علاوه بر وبلاگ ارزینجا پکیج آموزش صفرتاصد ارزدیجیتال را برای شما عزیزان آماده کنیم.

شما می‌توانید از همین الان با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه پکیج آموزش ارزدیجیتال ارزینجا شده و سفر هیجان انگیز خود در دنیای ارزدیجیتال را شروع کنید.

آموزش ارزدیجیتال

رمزارز یا ارزدیجیتال چیست و چرا باید در مورد آن آموزش ببینیم؟

یک ارزدیجیتال درست مانند یک شکل دیجیتالی پول نقد است. می‌توانید از آن برای پرداخت دنگ سفر خود به دوستانتان، خرید آن جفت جوراب جدیدی که به آن چشم دوخته‌اید استفاده کنید، یا برای تعطیلات بعدی خود پروازها  و هتل‌ها را رزرو کنید. از آنجایی که رمزارزها به صورت دیجیتال هستند، می توان آن را برای دوستان و خانواده خود در هر نقطه از جهان ارسال کرد.

درست مثل پی پال یا حواله های بانکی، درست است؟

خوب، نه واقعا. خیلی جالب تره داستان رمزارزها!

ببینید، درگاه‌های پرداخت آنلاین سنتی متعلق به سازمان‌ها هستند. آنها پول شما را برای شما نگه می دارند و باید از آنها بخواهید که وقتی می خواهید آن را خرج کنید از طرف شما آن را منتقل کنند. در ارزهای دیجیتال، سازمانی وجود ندارد. شما، دوستانتان و هزاران نفر دیگر می توانید با اجرای نرم افزار رایگان به عنوان بانک خود عمل کنید. رایانه شما به رایانه های دیگران متصل می شود، به این معنی که شما مستقیماً ارتباط برقرار می کنید، بدون نیاز به واسطه! برای استفاده از ارز دیجیتال، نیازی به ثبت نام در وب سایتی با آدرس ایمیل و رمز عبور ندارید. می‌توانید طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را بر روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید تا در عرض چند دقیقه شروع به ارسال و دریافت کنید.

آموزش ارز دیجیتال

چرا به آن ارز دیجیتال می گویند؟

نام رمزارز ترکیبی از رمزنگاری و ارز است. با رمزنگاری، ما از ریاضیات پیشرفته برای ایمن سازی وجوه خود استفاده می کنیم و مطمئن می شویم که هیچ کس دیگری نمی تواند آنها را خرج کند. خبر خوب این که نیازی به درک همه اینها نیست. برنامه هایی که استفاده می کنید تمام کارهای سنگین را انجام می دهند. بنابراین، این پول اینترنتی جادویی متعلق به کسی نیست و از رمزنگاری برای ایمن سازی سیستم استفاده می کند. اما شما قبلاً برنامه‌هایی برای پرداخت پول به مردم دارید، پس چرا باید به ارز دیجیتال اهمیت دهید؟

مطالعه بیشتر: کاربردهای بلاک چین در دنیای واقعی

بدون نیاز به مجوز

هیچ کس نمی تواند شما را از استفاده از ارز دیجیتال باز دارد. از سوی دیگر، خدمات پرداخت متمرکز مانند بانک می تواند حساب ها را مسدود کند یا از انجام تراکنش ها جلوگیری کند.

مقاوم در برابر تحریم و سانسور

به دلیل نحوه طراحی شبکه رمزارزها مانند بیت کوین، عملاً غیرممکن است که هکرها یا حتی دولت‌ها بتوانند آن را متوقف کنند یا حتی دستکاری کنند.

یک روش پرداخت ارزان و سریع

وقتی با شخصی در آن سوی دنیا معامله انجام می دهید، پول شما می تواند در عرض چند ثانیه به حساب او واریز شود و هزینه آن نسبت به پرداخت‌های بین المللی بسیار ناچیز است. صبر کنید! پس بیت کوین که دوست یا یکی از اعضای خانواده شما مدام در مورد آن صحبت می کند چیست؟ این رمزارز اصلی است و تا به امروز محبوب ترین رمزارز باقی مانده است. برای آموزش ارزدیجیتال می‌توانید به پکیج آموزشی ارزینجا مراجعه فرمایید.

چه کسی بیت کوین را اختراع کرد؟

به طرز شگفت انگیزی، هیچ کس نمی داند چه کسی بیت کوین را اختراع کرده است. ما آنها را فقط با نام مستعار می شناسیم; ساتوشی ناکاموتو. ساتوشی می‌تواند یک فرد ، گروهی از برنامه‌نویسان، یا اگر به برخی از نظریه‌های عجیب‌تر اعتقاد دارید، یک تیم ماورایی یا یک تیم دولتی مخفی باشد. ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۸ یک سند ۹ صفحه ای منتشر کرد که در آن جزئیات نحوه عملکرد سیستم بیت کوین را توضیح می داد. چند ماه بعد، در سال ۲۰۰۹، خود نرم افزار بیت کوین منتشر شد. بیت کوین پایه و اساس بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر را فراهم کرد. برخی بر اساس همان نرم افزار بودند، در حالی که برخی دیگر رویکرد بسیار متفاوتی داشتند. خوب، اما تفاوت بین همه ارزهای دیجیتال چیست؟ حتی تهیه فهرستی از همه ارزهای دیجیتال مختلف هفته ها طول می کشد. برخی از آنها سریعتر از دیگران هستند، برخی خصوصی تر، برخی ایمن تر و برخی قابل برنامه ریزی تر هستند.

ساتوشی ناکاموتو

یک ضرب المثل رایج در فضای ارزهای دیجیتال وجود دارد: تحقیقات خود را انجام دهید (یا DYOR). این فقط به این معنی است که شما نباید اطلاعات را از یک منبع به عنوان حقیقت محض دریافت کنید و حتما خودتان نیز تحقیقات لازم را انجام دهید. قبل از سرمایه گذاری پول خود در یک پروژه خاص، مطمئن شوید که دقت لازم را انجام داده اید.

دوره جامع آموزش ارزدیجیتال ارزینجا بهترین روش برای آشنایی کامل با بازار ارزهای دیجیتال و یادگیری روش های کسب درآمد از این حوزه پرسود است. جهت خرید بیت کوین می توانید به صرافی ارزینجا مراجعه فرمائید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx