افزایش فعالیت شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در رمزارز ها

افزایش فعالیت VC ها
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

تداوم نوسانات شدید در بازار رمزارز

شور و شوق سرمایه گذاران نهادی را که از استارت آپ های امیدوارکننده متمرکز بر دارایی های دیجیتال حمایت می کنند، کم نکرده است.

Variant، یک شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه، ۴۵۰ میلیون دلار از دو صندوق جدید جمع آوری کرد. از مجموع، ۳۰۰ میلیون دلار برای یک صندوق فرصت‌طلب و ۱۵۰ میلیون دلار باقی‌مانده برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های Web3 در مراحل اولیه – به ویژه تمرکز بر DeFi، زیرساخت بلاک چین، برنامه‌های کاربردی مصرف‌کننده Web3 و شرکت‌های مالکیت اختصاص داده شده است.

این شرکت سرمایه گذاری قبلاً در پروژه های برجسته از جمله یونی سواپ، پالیگان و فانتوم سرمایه گذاری کرده است.

در همین حال، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر رمزارز ها Andreessen Horowitz (a16z)، با گری واینرچوک همکاری کرد تا یک دور اولیه ۵۰ میلیون دلاری را برای آخرین مجموعه NFT خود، VeeFriends، رهبری کند.

کریس لیونز، شریک عمومی ۱۶z در بیانیه‌ای گفت: «از راه‌اندازی کتابخانه تا موفقیتش با VaynerX و Vayner Sports، گری یکی از اولین کارآفرینانی بود که همه را برای سفر از طریق محتوای انگیزشی و کسب‌وکار متقاعدکننده همراهی کرد».

VeeFriends قصد دارد از سرمایه برای رشد عملیات خلاقانه، فنی و تجربی خود استفاده کند و به گسترش استخر استعداد خود در فضای Web3 ادامه خواهد داد.

وی همچنین  افزود : من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم کریپتو a16z در دور ۵۰ میلیون دلاری veefriends پیشرو است. ما مشتاقانه منتظر کمک به تیم برای تقویت برنامه های توسعه برای عملیات خلاقانه، فنی و تجربی خود هستیم که از جامعه رو به رشد Web3 پشتیبانی می کند!

پروژه Quasar Finance مبتنی بر بلاک چین Cosmos بودجه ۶ میلیون دلاری را از طیفی از شرکت‌ها از جمله Polychain Capital، Blockchain Capital، Figment Capital، Lightshift Capital و Galileo بسته است.

استارت‌آپ DeFi به استراتژیست‌ها و ارائه‌دهندگان نقدینگی اجازه می‌دهد تا خزانه‌ها را راه‌اندازی کنند، سپس سرمایه‌گذاران رمزارز ها می‌توانند دارایی‌های خود را در خزانه‌ها ذخیره کنند و بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های خود دریافت کنند. در حال حاضر، Quasar Finance 9 کارمند دارد و گفت که آخرین افزایش درآمد آن برای پشتیبانی از عملیات خود برای دو سال و نیم آینده کافی خواهد بود.

والنتین پلتنف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Quasar Finance به Blockworks گفت: «ما روی ایجاد بلاک چین و معرفی استاندارد خزانه به Cosmos تمرکز می کنیم. ].”

سایر دورهای سرمایه گذاری قابل توجه این هفته عبارتند از:

Sweatcoin، یک برنامه محبوب Web2، ۱۳ میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله بنیاد NEAR و Jump Capital برای گسترش به Web3 جمع آوری کرد.
پروتکل DeFi Aurigami یک دور ۱۲ میلیون دلاری از فروش توکن های خصوصی و پیشنهادات مبادله اولیه از طریق کوکوین، بای بیت و Impossible Finance به دست آورد.
مرکز – یک پروژه فناوری منبع باز که توسط اعضای موسس Circle و کوین بیس راه اندازی شد – ۱۱ میلیون دلار در دور اولیه به رهبری Thrive Capital و Founders Fund برای ایجاد یک فهرست جستجو جمع آوری کرد.
Space and Time، یک پلتفرم داده غیرمتمرکز، یک دور اولیه ۱۰ میلیون دلاری به رهبری Framework Ventures جمع آوری کرد.
ارائه‌دهنده اعتبارنامه‌های تأیید شده مشتری شرکتی مستقر در بریتانیا، Gatenox، یک دور ۲.۵ میلیون دلاری Seed به رهبری صندوق C3 VC را بست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx