اماده سازی غول بانکی Santander برای راه اندازی صرافی در برزیل

تاسیس صرافی در برزیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

تاسیس صرافی در برزیل

Banco Santander S.A، زیرمجموعه برزیلی غول بانکداری اسپانیایی Santander Group، بنا به گزارش ها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خدمات معاملات ارزهای دیجیتال در برزیل است.

بر اساس مقاله‌ای توسط Decrypt، خبرگزاری محلی Folha de S.Paulo گزارش می‌دهد که Santander در حال برنامه‌ریزی برای شروع ارائه خدمات تجارت رمزنگاری برای مشتریان در برزیل است. مدیر عامل شرکت تابعه برزیلی، ماریو لائو، به خبرنگاران گفت که بانک قصد دارد اطلاعات بیشتری را در مورد راه اندازی خدمات معاملات ارز دیجیتال در ماه های آینده به اشتراک بگذارد. او اشاره کرد که این خدمات احتمالاً در طول انتشار نتایج سه ماهه بعدی بانک ارائه می شود.

لئو افزود

ما می دانیم که این بازاری است که باید بماند، و لزوماً واکنشی به موقعیت رقبا نیست. این به سادگی یک چشم انداز است که مشتری ما برای این نوع دارایی تقاضا دارد، بنابراین ما باید صحیح ترین و آموزشی ترین راه را برای انجام آن پیدا کنیم.

هجوم سانتاندر به خدمات تجارت کریپتو در برزیل به دنبال پیشنهاد مشابهی است که توسط بزرگترین بانک این کشور، نوبانک، ارائه شده است. در ماه می، نوبانک شروع به ارائه معاملات بیت کوین و اتریوم برای مشتریان کرد و اخیراً ادعا کرد که در دو ماه اول بیش از یک میلیون کاربر را در این پلتفرم به دست آورده است.

 

Itaú Digital Assets، یکی دیگر از بانک‌های بزرگ در برزیل، راه‌اندازی پلتفرم توکن‌سازی دارایی خود را در اواسط جولای اعلام کرد.

علاوه بر ارائه خدمات رمزنگاری، این گزارش ادعا می‌کند که Banco Santander S.A به دنبال استفاده از بلاک چین برای توکن کردن دارایی‌های سنتی بازار، مانند اوراق بدهی است.

سانتاندر از سال ۲۰۱۸ یک شرکت فعال در فضای رمزنگاری داشته است و در سال ۲۰۱۸ یک برنامه بانکداری دیجیتال با پشتوانه ریپل را در مناطق خاصی ارائه کرده است. این غول بانکی همچنین از راه اندازی اوراق قرضه بلاک چین ۲۰ میلیون دلاری در اتریوم در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx