بازاریابی با توکن های غیرمثلی (NFT)

بازاریابی با توکن های غیرمثلی (NFT)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 578 نفر

علیرغم کاهش علاقه به NFTها و شروع زمستان کریپتو، بازاریابی با NFTها رو به جلو است. باز هم، داستان دیگری در مورد سوار شدن یک برند آمریکایی بزرگ به قطار NFT و Web3 وجود دارد. علیرغم زمستان کریپتو، به نظر می رسد پذیرش همه چیز Web3 در حال افزایش است. یک شرکت آمریکایی تولید کننده چای سرد در حال ورود به بازی Web3 است.

Hard tea یک تولید کننده چای سرد است. اخیرا برند Twisted Tea متعلق به آنها اعلام کرده است که اولین NFT خود را با همکاری Sesame3; یک پلتفرم web3 برای برندها، راه اندازی می کنند.

بازاریابی با NFT ها

Twisted Tea می‌گوید NFT آنها را می‌توان با استفاده از روش‌های پرداخت سنتی بدون کیف پول کریپتو نگه‌داشت; فروخت و خریداری کرد که آن را به یکی از در دسترس‌ترین NFT‌های برند تجاری تبدیل می کند. این شرکت اولین NFT خود را به یک سوپر طرفدار خواهد داد. چهره این سوپر طرفدار روی برچسب ۱۰۰ میلیون قوطی چای Twisted چاپ می شود. در حالی که ممکن است این برای درونگراها بسیار وحشتناک به نظر می رسد، اما برون گراها عاشق این توجه می شوند.

طرفداران می توانند به وب سایت Twisted Tea مراجعه کنند تا تصویر چهره های کوچک و درخشان خود را آپلود کنند و به شرکت بگویند که چرا باید برنده شوند. هنگامی که برنده NFT را فعال می کند، می تواند آن را بفروشد و سود حاصل از آن را دریافت کند. و چهره هر کسی که NFT را در ۱ نوامبر یا ۱ فوریه نگه داشته باشد، روی برچسب بطری های چای سرد این شرکت چاپ می شود.

اریکا تیلور مدیر برند Twisted Tea میگوید:

اگرچه ممکن است چیز های زیادی در مورد کریپتو و NFT ها ندانیم، اما می دانیم که طرفداران ما مطمئناً به دنبال فرصتی هستند تا چهره خود را در میلیون ها برچسب Twisted Tea نشان دهند. با همکاری با کارشناسان NFT در Sesame3، ما هیجان زده هستیم که با جامعه مشتریان خود در فضایی کاملاً جدید جشن بگیریم.”

از سال ۲۰۰۷، Twisted Tea تصاویری از چهره مشتریان را روی برچسب نوشیدنی های خود قرار داده است. آنها می گویند که هر ماه ۱۰۰۰ عکس ارسالی دریافت می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx