بیت کوین و اتریوم در رقابت چشمگیر پس از مرج

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

افزایش دائمی قیمت بیت کوین در بازار نقدی همه رقبا را با حاشیه پشت سر گذاشته است. اتریوم، نزدیک‌ترین رقیب، هنوز مایل‌ها و مایل‌ها با بیت کوین فاصله دارد.

با این حال، اگر به جای آن میدان نبرد را به آینده (بازار) تغییر دهیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ در اینجا نحوه تغییر در سال جاری و  مقایسه بیت و اتریوم آمده است.

همه چیز به کام مرج

ادغام آتی اتریوم، هیاهوی مثبتی را در اطراف شبکه و آینده آن ایجاد کرده است. ادغام مورد انتظار منجر به کاهش انتشار اتریوم و جذابیت ذخیره ارزش برای دارایی خواهد شد.

بر اساس گزارش جدید تام راجرز، رئیس تحقیقات گروه ETC، بازارهای آتی به ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری رسیدند. با انجام این کار، معملات فیوچرز اتریوم از نظر حجم معاملات از بیت کوین پیشی گرفت.

در واقع، ماه گذشته (اوت) “اولین بار از زمان شروع رکوردها مبنی بر اینکه حجم معاملات آتی اتریوم از بیت کوین پیشی گرفت، در ۱.۰۷ تریلیون دلار در طول ماه بود.”

علاوه بر این، آخرین داده گلسنود همین پیشرفت را روشن می کند. در اینجا، تجزیه و تحلیل تفاوت  ۳ ماهه سالانه بین دو رقیب را به تصویر میکشد.

(مبنای چرخشی سالانه آتی سه ماهه، بازده سالانه (درصد بازده) است که با خرید یک دارایی لحظه ای و همزمان فروش قرارداد آتی روی آن به دست می آید که در عرض سه ماه منقضی می شود. با توجه به عوامل عرضه و تقاضا، قراردادهای آتی اغلب قیمت بالاتر از همتای خود در یک دارایی معامله می شوند. .

معامله‌گران از این روش برای قفل کردن سود استفاده می‌کنند که تفاوت بین قیمت‌های لحظه‌ای و آتی است که در حال حاضر برای بزرگترین آلت‌کوین کاملاً انجام می‌شود.

منبع : گلسنود

منبع : گلسنود

اتریوم از حجم معامله بیت کوین در بازار آتی پیشی گرفت و جذابیت پوشش نقطه ای از طریق معاملات آتی فروش، اتریوم را به سمت عقب سوق داد. این به این معنی است که با قرار دادن معامله گران روی همان شرط بندی صعودی، پتانسیل افزایش را نشان می دهد. (عقب‌افتادگی زمانی است که قیمت‌های آتی کمتر از قیمت لحظه‌ای مورد انتظار باشد و بنابراین برای رسیدن به آن قیمت نقدی بالاتر افزایش می‌یابد.)

داده‌ها نشان می‌دهد که بهره باز – یا تعداد قراردادهای آتی تسویه‌نشده – در این هفته از کمتر از ۴ میلیارد دلار در جولای به بیش از ۹ میلیارد دلار افزایش یافت. همچنین، اتریوم تحت سلطه معامله‌گران گزینه‌های تماس صعودی قرار گرفته است، زیرا نسبت Put/Call (PCR) روی ۰.۲۵ بود.

در واقع، در زمان انتشار، نرخ روی ۰.۲۴ بود که باز هم یک نشانه صعودی است.

با نگاهی به بیت کوین، توکن در «contango» باقی ماند و طبق دیدگاه گلسنود، اصول بنیادین پیشنهاد کردند که «پایین در داخل است». در حالی که جشن جمعیت اتریوم آغاز شد، حامیان بیت کوین نسبت به بیت کوین محتاط هستند.

حجم معاملات آتی بیت کوین در آگوست ۲۰۲۲ و پس از نزدیک ترین رقیب خود یعنی اتریوم فیوچرز به ۹۴۱ میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx